Strani: 1

ad sporočil: 16
[#2306070] 06.01.14 17:00
Odgovori   +    2
čas vnosa: 06.01.14 15:03
kupi samo tisto kar res potrebuješ, kupi kvaliteten produkt za pametno ceno, ne podlegaj vplivu reklam, ki milo rečeno kupce obravnavajo, kot da so zaostala bitja, ki jim lahko naložiš vsako bedarijo.

vrni kartice in se preusmeri nazaj k denarju, na ta način zapraviš samo toliko kot si planiral ob dvigu gotovine;

predvsem pri živilih natančno preberi vsako deklaracijo, tudi droben tisk, saj se pri nakupu le teh dela največ napak in po nepotrebnem zapravi veliko denarja, prevečkrat pa se kupijo tudi produkti, ki sploh ne sodijo na mizo.
anon-235586 sporočil: 129
[#2306392] 07.01.14 08:21
Odgovori   +    0
Bistvo prodaje je že ene 50 let manipulacija.
Dokler je tako, bo svet kakršen je in šlo bo na slabše.
bc123a sporočil: 47.199
[#2306408] 07.01.14 08:43
Odgovori   +    1
Blabla. Isto nakladanje, kot ga poslusamo ze leta, pa nic vsebinskega. Telefon ne bo postal denarnica, ker kreditne kartice cisto dobro opravljajo svoje delo.

Glede ostalega pa: uspeli bodo predvsem tisti trgovci, ki bodo cimbolj poenostavili nakupovanje, da bodo ljudje z njim zgubili manj casa in zivcev Bistvena razlika med klasicnimi trgovinami in diskontarji ni to, da je diskont cenejsi, ampak predvsem v tem, da te diskontar ne zajebava s setanjem cez celo trgovino, da bi ti ob tem prodal se kaj, kar ne rabis, kot to delajo klasicni trgovci. Napolniti vozicek v klasicnem hipermarketu v sedanjih casih je namrec samo zapravljanje casa in podplatov.

To je tudi skupna tocka med spletnimi trgovci in diskontarji: nimajo zgrajenega svojega prodajnega modela na zajebavanju in oviranju kupcev.

Strani: 1