Strani: 1

bc123a sporočil: 47.139
[#2267933] 13.11.13 13:25
Odgovori   +    6
Pri VW so zelo zadovoljni nad dosežkom tovarniških voznikov, varčevanje pa vseeno ne bi bilo možno brez podpore vgrajenih naprednih tehnologij v BlueMotion različico. Sem spadajo sistem start/stop, rekuperacija,
Mene pa zanima nekaj: koliko so bodo taksni avti varcni, ko bodo recimo stari 10 let? Ali pa bo do takrat vecina vgrajenih "naprednih tehnologij" ze crknila, ali pa zahtevala draga popravila, brez katerih avto ne bo sel cez tehnicnega?
anon-5231 sporočil: 64
[#2267987] 13.11.13 13:49
Odgovori   +    9
Kljub vsemu pa se ni jasno, kaksen je bil stil voznje. Kot premicna zapora ceste se da marsikaj dosecti. Je pa vprasanje, kako realna je ta voznja v vsakdanjem prometu, se posebaj pri nas na Balkanu...
anon-297107 sporočil: 330
[#2268003] 13.11.13 13:55
Odgovori   +    6
Kje so zdaj hibridi?
chef sporočil: 2.927
[#2268007] 13.11.13 13:58 · odgovor na: anon-5231 (#2267987)
Odgovori   +    0
Povprecna je bila nekaj cez 70 na uro, kar ni ravno nepremicnina.
barclay sporočil: 1.225
[#2268064] 13.11.13 14:33 · odgovor na: (#2267923)
Odgovori   +    5
[NavadniNimda]
Torej ni le Monte Carlo in nazaj, ampak tudi Copenhagen in nazaj... Zdej me pa zanima, kateri osel bi sploh hotel nazaj? Pa še pol tanka bencina bi mu ostalo! :D
A se ni gospod Lovse vrnil v SLO iz mesteca Monte Carlo? Torej enega poznamo.
alek14 sporočil: 10.613
[#2268299] 13.11.13 17:39 · odgovor na: bc123a (#2267933)
Odgovori   +    5
[bc123a]
> Pri VW so zelo zadovoljni nad dosežkom tovarniških voznikov, varčevanje pa vseeno ne bi bilo možno brez podpore vgrajenih naprednih tehnologij v BlueMotion različico. Sem spadajo sistem start/stop, rekuperacija,

Mene pa zanima nekaj: koliko so bodo taksni avti varcni, ko bodo recimo stari 10 let? Ali pa bo do takrat vecina vgrajenih "naprednih tehnologij" ze crknila, ali pa zahtevala draga popravila, brez katerih avto ne bo sel cez tehnicnega?
Kaj naprimer?
Nekoliko bolj izpostavljen je start/stop, drugo pa nima kake veze s trajnostjo. Rekuperacija je narejena preko elektronike alternatorja (samo drugo krmiljenje), znižano notranje trenje motorja (podaljša življensko dobo). Boljša aerodinamika bo čez 10 let enaka (če ne bo kakega hujšega fender benderja vmes :). Drugačna prestavna razmerja in gume z manj trenja tudi na življensko dobo nimata vpliva. Gume pač menjaš, ko pride cajt.
alek14 sporočil: 10.613
[#2268319] 13.11.13 17:55
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: alek14 13.11.2013 18:03
Za test so uporabili VW golf 2.0 TDI BlueMotion (110 KM)
Na testu je bil 1,6 TDI...

Sicer pa impresivno, da komaj še verjamem :)
Naši so na testu po ravnicah pri zeloo zmerni vižnji pridelali 4l/100km...
bc123a sporočil: 47.139
[#2268328] 13.11.13 18:07 · odgovor na: alek14 (#2268299)
Odgovori   +    3
[alek14]
Kaj naprimer?
Nekoliko bolj izpostavljen je start/stop, drugo pa nima kake veze s trajnostjo. Rekuperacija je narejena preko elektronike alternatorja (samo drugo krmiljenje), znižano notranje trenje motorja (podaljša
No, ravno elektronika in kaksno napredno krmiljenje me skrbi. Ker poznam tak primer iz Volvota, ki je recimo v svoje avte ze 15 let nazaj dajal neke ekstra pumpe za vpihovanje zraka v izpusni sistem, ki dosezejo, da tudi pri mrzlem katalizatorju avto doseze polno izgorevanje. Benefit je bil, da je avto ze od starta z nizkimi emisijami (torej kak kilometer ali dva voznje razlike, potem je pa vseeno). Problem pa je, da se te pumpe kvarijo, stanejo ranga 400 EUR po kosu, in zaradi slampaste zasnove tudi vsaka zamenjana crkne po letu ali dveh.

Skratka, neznanske komplikacije zato, da je avto malenkost bolj "ekoloski". Najbolj se splaca, tako pisejo po forumih, crknjeno pumpo kar odklopiti (z sofware hackom), in na tehnicnega iti s preverjeno vrocim motorjem.
alek14 sporočil: 10.613
[#2268413] 13.11.13 19:55 · odgovor na: bc123a (#2268328)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: alek14 13.11.2013 19:59
[bc123a]
> [alek14]
> Kaj naprimer?
> Nekoliko bolj izpostavljen je start/stop, drugo pa nima kake veze s trajnostjo. Rekuperacija je narejena preko elektronike alternatorja (samo drugo krmiljenje), znižano notranje trenje motorja (podaljša

No, ravno elektronika in kaksno napredno krmiljenje me skrbi. Ker poznam tak primer iz Volvota, ki je recimo v svoje avte ze 15 let nazaj dajal neke ekstra pumpe za vpihovanje zraka v izpusni sistem, ki dosezejo, da tudi pri mrzlem katalizatorju avto doseze polno izgorevanje. Benefit je bil, da je avto ze od starta z nizkimi emisijami (torej kak kilometer ali dva voznje razlike, potem je pa vseeno). Problem pa je, da se te pumpe kvarijo, stanejo ranga 400 EUR po kosu, in zaradi slampaste zasnove tudi vsaka zamenjana crkne po letu ali dveh.
Oprosti nisem bil razumljiv.
Tehnike s katerimi običajni (nehibridni) avti varčujejo z gorivom so:

- start/stop
- delna regeneracija zaviranja z alternatorjem
- ukrepi za znižanje motornega trenja
- optimiranje prestavnih razmerij
- aerodinamične izboljšave
- gume z znižanim kotalnim trenjem
- znižanje mase vozila

Od teh tehnik je daleč najkompleksenejši start/stop, ki mora med drugim skrbeti za plavajoče ležaje motorne gredi, za zalogo hladiva za klimo med ustavitvijo itd.
Regeneracija z alternatorjem ima le nekoliko spremenjen softver in zanesljivost delovanja z vidika teorije zanesljivosti ni nič prikrajšana. Kor že rečeno druge spremembe ne vplivajo na trajnost ali pa jo celo izboljšujejo. Največja neznanka je start stop, ki vsebuje nekatere res divje novosti, ki so potrebne ravno zato, da povečano število ugašanj ne bi vplivalo na celotno zanesljivost sistemov. Tu je malo kontradikcije, saj se s povečanjem kompleksnosti težko zagotovi enako zanesljivost...
0514In1 sporočil: 249
[#2268514] 13.11.13 22:19 · odgovor na: alek14 (#2268413)
Odgovori   +    0
Največja neznanka je start stop, ki vsebuje nekatere res divje novosti, ki so potrebne ravno zato, da povečano število ugašanj ne bi vplivalo na celotno zanesljivost sistemov. Tu je malo kontradikcije, saj se s povečanjem kompleksnosti težko zagotovi enako zanesljivost...
start stop sistem je star že več kot 15let, zakaj bi bil neznanka ?
alek14 sporočil: 10.613
[#2268591] 14.11.13 06:11 · odgovor na: 0514In1 (#2268514)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: alek14 14.11.2013 06:15
[0514In1]
> Največja neznanka je start stop, ki vsebuje nekatere res divje novosti, ki so potrebne ravno zato, da povečano število ugašanj ne bi vplivalo na celotno zanesljivost sistemov. Tu je malo kontradikcije, saj se s povečanjem kompleksnosti težko zagotovi enako zanesljivost...

start stop sistem je star že več kot 15let, zakaj bi bil neznanka ?
Start stop (SS) je bil vpeljan masovno okoli 2008 in od takrat lahko začnemo šteti "field experience". Pred tem je bi res dolgo raziskovan in pilotsko uporabljan na raznih modelih. SS je zelo zapletena tehnika, ki zajema obsežne sprmembe motornega mazalnega sistema, spremembe štarterja, akumulatorja, polnilni sistem za akumulator in električnih porabnikov v avtu. Za SS štarterje so morali npr. v Idrijskem Kolektorju razviti povsem nove kolektorje. Število sprememb je zelo veliko. (Sam imam avto s SS in ga uporabljam)
kavboj džimi sporočil: 21
[#2268634] 14.11.13 07:55
Odgovori   +    2
tam si pa kupi sendvič s posebno klobaso in kislimi kumaricami....
Zakaj Monte Carlo?
Ali mislite, da bo tak voznik, ki nima za bencin tam zapravil v igralnici 20 čukov?
tale krilatica bi bolj ustrezala npr. Maseratiju!
pobalin sporočil: 12.872
[#2268727] 14.11.13 09:19 · odgovor na: barclay (#2268064)
Odgovori   +    3
[barclay]
A se ni gospod Lovse vrnil v SLO iz mesteca Monte Carlo? Torej enega poznamo.
Če sem prav razumel njegov položaj, se je ves čas vračal sem in tja, ker je tu služil, tam pa trošil.
chef sporočil: 2.927
[#2268837] 14.11.13 10:54 · odgovor na: kavboj džimi (#2268634)
Odgovori   +    0
Monte Carlo zato, ker je bil najbližje tej razdalji. Do Pariza je predaleč za v obe smeri, avto bi prišel dlje od Londona, ne bi dosegel Madrida...sorry, če te je tako zmotilo.
anon-285442 sporočil: 40
[#2268855] 14.11.13 11:19
Odgovori   +    2
Enkrat sem na nekem nemškem TV kanalu gledal kako to zgleda... avto shujša za 500 kg... plastična vrata, havba, čimveč delov iz lažjih materialov, brez prepotrebne nesnage.... bil je tudi golf, 5 generacija... in ja, rezultat je bil podoben... ampak ta avto ni za na cesto...
alek14 sporočil: 10.613
[#2269052] 14.11.13 13:58 · odgovor na: anon-285442 (#2268855)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alek14 14.11.2013 13:59
[mucek79]
Enkrat sem na nekem nemškem TV kanalu gledal kako to zgleda... avto shujša za 500 kg... plastična vrata, havba, čimveč delov iz lažjih materialov, brez prepotrebne nesnage.... bil je tudi golf, 5 generacija... in ja, rezultat je bil podoben... ampak ta avto ni za na cesto...
Utegne držati. Poleg (na testu) je bil tudi šef VW marketinga. VW (VAG) se otepa relativno visoke porabe. Zadnjič smo primerjali VW pasata 2.0 TDI 4 motion (ročni m.) z mojim 320xd (avtomatik) in je pri hitrostih nad 120 km/h Passat sesal cca. 1 liter preko BMW-ja. Pri do 100km/h, pa sta bila približno enaka (primerjalni test na AC).

Strani: 1