6 min
To so prihajajoči Volkswagnovi avtomobili, ki jih ne bo poganjala elektrika
37 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec! 1
3 ure
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
4 ure
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
4 ure
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
5 ur
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
6 ur
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
6 ur
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
6 ur
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
6 ur
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
7 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
7 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
7 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
8 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
8 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
8 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
9 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 6

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Oglaševalski trg se bo skrčil

Strani: 1

tasilo sporočil: 9.830
[#1707059] 28.05.12 23:47
Odgovori   +    1
Oglaševanje je nujno potrebno.

Upam pa, da bo več novih oglaševalskih prijemov, ki javnosti in "tobože" ciljnim skupinam ponujajo možnost izbire, ali si bodo oglas ogledale ali ne; in da bo predvsem manj posiljevanja z - v poprečju - precej stupidnimi oglasi, ki nemalokrat žalijo normalno inteligenco.
anon-197402 sporočil: 1.139
[#1707497] 29.05.12 10:08
Odgovori   +    0
skoraj vse naštete agencije + še kakšna povrh preživljajo težke čase. in seveda se bo olaševalski trg skrčil, ker so takšni časi ... ampak, kot naročnik, pri takšnih skropocalih od reklam, ki jih vidimo na TV in po časopisih, revijah ... to kar sproducirajo "naše velike oblikovlske hiše" je že sramota. očitno se ravnajo po tisti "malo dnerja malo muzke". to je popolnoma napačna strategija. nekateri cene NE spustijo (dražje kot v tujini). čas bo pokazal svoje.

Strani: 1