6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
9 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-191845 sporočil: 961
[#2508820] 20.03.15 07:56
Odgovori   +    2
čas vnosa: 20.03.15 07:26
skratka, gužva v Ljubljani z elektro vozili.. dober članek bomo pa videli kaj bomo brali čez eno leto in potem ponovno čez eno leto.....
anon-167061 sporočil: 6
[#2508822] 20.03.15 08:05
Odgovori   +    0
čas vnosa: 20.03.15 08:04
Evo tržna niša,
adapter iz vseh mogočih priključkov polnilnic na tvoj avto...
bc123a sporočil: 48.253
[#2508829] 20.03.15 08:26
Odgovori   +    8
Po pisanju SMS-sporočila je šlo, po slabi uri polnjenja pa smo lahko naredili dodatnih 13 kilometrov.
Dizaster. Celotna izkusnja. Bunde, range anxiety, sucks. Se ze rajsi zapeljes z javnim prevozom, kot pa eno uro polnis za 13 km.

Mimogrede, spet opozarjam na dejstvo, da enostavna matematika pove, da ce bi imeli v sloveniji omembe vreden delez elektricnih avtomobilov IN hitrih polnilnic, bi rabili se eno elektrarno ranga JEK.
chef sporočil: 2.986
[#2508834] 20.03.15 08:39 · odgovor na: bc123a (#2508829)
Odgovori   +    3
Ne gre pozabiti, da sta oba avta odlična za mestne opravke oziroma če si dnevni migrant s kake Vrhnike, Domžal, tudi Kranja. Bi takoj imel, tudi gretje potem ni težava ;) Težava je pač cena, če bi bila ugodnejša bi marsikdo vzel oz. razmislil za drugi avto. Za kot prvi avto pa težko težko.
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2508844] 20.03.15 09:10 · odgovor na: chef (#2508834)
Odgovori   +    2
Lahko malo razlozis ta del:
"Večino kilometrov smo tako raje premagovali v bundah ali z odprtim strešnim oknom oziroma bočnim steklom."
Ta mesec temperatura v LJ ni presegla 14 stopinj.

Kaksna je sicer vasa idealna temperatura v vozilu, da ste bili prisiljeni voziti z odprtimi okni?
anon-110019 sporočil: 327
[#2508921] 20.03.15 12:04 · odgovor na: anon-54454 (#2508844)
Odgovori   +    2
[tmatej]
Lahko malo razlozis ta del:

> "Večino kilometrov smo tako raje premagovali v bundah ali z odprtim strešnim oknom oziroma bočnim steklom."

Ta mesec temperatura v LJ ni presegla 14 stopinj.

Kaksna je sicer vasa idealna temperatura v vozilu, da ste bili prisiljeni voziti z odprtimi okni?
Si upošteval,da sonce ogreje notranjost vozila tudi na 30 stopinj ali več,in to tudi ob zunanji temperaturi 10 stopinj...?
anon-167244 sporočil: 31
[#2508922] 20.03.15 12:04 · odgovor na: chef (#2508834)
Odgovori   +    6
[chef]
Ne gre pozabiti, da sta oba avta odlična za mestne opravke oziroma če si dnevni migrant s kake Vrhnike, Domžal, tudi Kranja. Bi takoj imel, tudi gretje potem ni težava ;) Težava je pač cena, če bi bila ugodnejša bi marsikdo vzel oz. razmislil za drugi avto. Za kot prvi avto pa težko težko.
Domžalčan z Ampero tukaj. V 2.5 letih narejenih 72.000km, od tega 360l bencina, ostalo na elektriko.
anon-110019 sporočil: 327
[#2508923] 20.03.15 12:06 · odgovor na: chef (#2508834)
Odgovori   +    2
[chef]
Ne gre pozabiti, da sta oba avta odlična za mestne opravke oziroma če si dnevni migrant s kake Vrhnike, Domžal, tudi Kranja. Bi takoj imel, tudi gretje potem ni težava ;) Težava je pač cena, če bi bila ugodnejša bi marsikdo vzel oz. razmislil za drugi avto. Za kot prvi avto pa težko težko.
Pri i3 je rešitev preprosta: vzeti je treba model z range extenderjem! Potem vsi ti problemi odpadejo,pač občasno pokuriš nekaj litrov bencina,še vedno pa se več kot 95% vseh poti voziš na elektriko (razen če nisi ravno trgovski potnik)
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2508934] 20.03.15 12:26 · odgovor na: anon-110019 (#2508921)
Odgovori   +    2
[shark211]
Si upošteval,da sonce ogreje notranjost vozila tudi na 30 stopinj ali več,in to tudi ob zunanji temperaturi 10 stopinj...?
Po moje sem.
Mislim, da pri zunanji tempreaturi okoli 10 stopinj, ze navaden pretok svezega zraka (z ali brez prisile z ventilatorjem), ohladi vozilo neprimerno bolje, kot klimatska naprava.

Zato tudi sprasujem za pojasnilo navedbe o odprtih oknih.
GV-3786 sporočil: 234
[#2508994] 20.03.15 15:23
Odgovori   +    3
Super opisan dejanski "User expirience"! Lahko potrdim enako!
Jaz sem totalno po...zdil v BTC ko iščeš pol ure tisto info točko, pol je pa oseba na čiku ali malici.
Če že dajete zastonj, dejte zastonj, brez gore identifikacij, ki so samemu sebi namen. Kot da se bo nekdo s kolibo priklopu gor in ti živel na tvoj štrom.
Da imaš pa stebrišče za električna vozila s ŠUKO priključkom in rečeš javna polnilnica je pa zavajanje! Če je Šuko polnilnica potem imamo v Sloveniji 100 milionov polnilnic sicer večinoma doma in v pisarnah skoraj nič pa ob cesti.
pcs sporočil: 5.462
[#2509045] 20.03.15 20:33
Odgovori   +    3
www.bloomberg.com/ne...n-the-back

"Over a long week of driving (and short luck finding functioning charging stations in the city), anything that diminished my driving range made me nervous."

In za to sranje naj plačam več kot za solidnega bencinarja?

Lp,
M
pcs sporočil: 5.462
[#2509071] 21.03.15 00:43 · odgovor na: chef (#2508834)
Odgovori   +    2
[chef]
Ne gre pozabiti, da sta oba avta odlična za mestne opravke oziroma če si dnevni migrant s kake Vrhnike, Domžal, tudi Kranja. Bi takoj imel, tudi gretje potem ni težava ;) Težava je pač cena, če bi bila ugodnejša bi marsikdo vzel oz. razmislil za drugi avto. Za kot prvi avto pa težko težko.
Skratka avto za preseravanje žena hohštaplerjev :)

Lp,
M
chef sporočil: 2.986
[#2509106] 21.03.15 10:47 · odgovor na: anon-110019 (#2508923)
Odgovori   +    0
Se strinjam, i3 in rex se mi zdi super kombinacija. Izkušnja z njim bi bila brez dvoma zelo zelo pozitivna (takoj sem vedel da bom rexa pogrešal), takega bi pomoje imel tudi kot edini avto. Delno bi našo zgodbo sicer popravil že kabel za hitro polnjenje kot pri kiji, sem sicer mislil da bo to manjša težava pa se je pokazalo drugače - kljub nazornim napotkom Švarca iz Avtomanije smo se lovili. Res pa je tudi, da so naše izkušnje z i3 naredili svoje in smo bili na soula veliko bolji pripravljeni, čeprav nekih "turnej" spet nismo mogli delati ;) Mi je pa Čer iz Avantcarja pri enem od polnjenj pokazal aplikacijo ChargeJuice, super zadeva (že spletna različica je preprosta in zelo uporabna). Enako kot njihova polnilnica, Tesla je z vsem skupaj (za zdaj) električna zgodba zase. Bom pa še enkrat ponovil, tako i3, kot soul EV sta za po mestu oziroma za dnevne migrante tja do 80-90 km na dan krasna stvar.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2509213] 22.03.15 10:03 · odgovor na: chef (#2509106)
Odgovori   +    0
ej, ćef... te dni sem po slomedijima (vključujoči vašega) nekaj zapazil, da se renold jako prsi szi svojo električno ponudbo... a bote podoben "bunda&range anxiety" test naredili tudi z Zoe? se mi zdi da bi, kljub neprijaznemu najemu baterij, od vse te električne ropotije znala Zoe bit še najbolj uporabna.... oziroma, zanimalo bi me kako se dejansko obnese v praksi ( kot tudi v primerjavi s tema dvema)...
chef sporočil: 2.986
[#2509215] 22.03.15 10:29 · odgovor na: drugmirko (#2509213)
Odgovori   +    0
Za uvod:
avto.finance.si/8808991
avto.finance.si/8819123

Več pa ko bo avto na voljo za testne vožnje.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2509283] 22.03.15 17:41 · odgovor na: chef (#2509215)
Odgovori   +    0
ja, vem za tole, sem čital.... pomislil sem samo, ker mate ZOE v tem članku poslikano skupej s tema dvema, pa mi je blo čudno, da niste šli tudi z njo...
anon-88142 sporočil: 133
[#2509390] 23.03.15 11:01
Odgovori   +    0
Super avta, vendar mislim, da je Opel Ampera še vedno najboljša izbira, če želiš voziti avto na elektriko. Voziš na elektriko vendar ni skrbi, kje,kdaj in koliko boš polnil.
chef sporočil: 2.986
[#2509414] 23.03.15 11:51 · odgovor na: drugmirko (#2509283)
Odgovori   +    0
Zoe in i3 pred Unionom nista bila naša - i3 mislim da je od AvantCarja, Zoe pa od CONOTa.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2509566] 23.03.15 18:58 · odgovor na: chef (#2509414)
Odgovori   +    0
danes zjutraj na Dunajski najprej naletel na mislim da e-Golfa (sodeč po sprednjih ledicah v odbijaču), v par 100m razmakih pa še na i3 (metalik temnorjav) in ZOE (črno)... Kije nisem videl, ni pa nujno, da je ni blo.... a ste bli vi al kter drugi cajtung?
blink sporočil: 3.523
[#2509613] 24.03.15 00:05
Odgovori   +    0
Kako je pa s trajnostjo baterij, zniževanjem zmogljivosti in morebitno menjavo ter posledično stroški?

Strani: 1