3 min
Ryanair bo vrnil neupravičeno zaračunane stroške za check in
18 min
Skrb zbujajoče: industrijska proizvodnja na evrskem območju septembra upadla za dva odstotka
42 min
Times popljuval Čeferina: zanj zasebno letalo, za nogometaše vlak
49 min
Gre lahko zlato po enoletni strmi rasti še višje? (PRO)
58 min
Slovenska rast BDP v tretjem četrtletju počasnejša od evrske
1 ura
Ropu prva rdeča luč v državnem zboru za guvernerja 6
2 uri
(Nov projekt Finančne šole za mlade) Finančna zvezda: od mladih finančnikov do prihodnjih poslovnežev (PRO)
2 uri
Zaradi birokracije Nemčija letno izgubi 146 milijard evrov
2 uri
Kibernetska varnost sistemov OT: kako se zaščiti z ubranljivo arhitekturo
2 uri
Sestri je padla sekira v med, ko se je zaljubila v kuharja 1
3 ure
Poslanci danes o davkih: bodo popustili pri normirancih? 6
3 ure
Nove obdavčitve premoženja v tem mandatu ne bo, predlog omejitev sobodajalstva bo pripravljen do decembra 13
3 ure
Krka v Q3 bolje kot lani, letos predvidoma 339 milijonov evrov dobička 2
3 ure
Debeluh: Od žarmojstra in sommelierskega prvaka do kreativnega chefa
3 ure
Vino tedna: Merlot opoka trobno cru 2018, Marjan Simčič Domaine
6 ur
HSE povečuje veliko sončno elektrarno Prapretno za štirikrat in dodaja baterijske hranilnike
6 ur
Mejnik za fotovoltaiko: v dveh letih podvojitev zmogljivosti na dva teravata 4
6 ur
Retailers Weigh Putting Radio-Emitting Threads Into Clothes to Curb Thefts
8 ur
(Top 101) Spoznajte največja in najboljša podjetja slovenske logistike in transporta
15 ur
Volkswagen in Rivian v skupni projekt, vreden dobrih pet milijard evrov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

OgnjenAnto sporočil: 334
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 26.08.2024 11:12
[GV-1113]
Če bo šla tehnologija v smer brez litija, bojo Srbi s svojimi zalogami kar lepo izviseli!

Scenarij B pa je, da bo cena litija zelo padla in bo vse skupaj finančno švoh ali pa celo nerentabilno.
Litij ne bo kar tako izginil iz uporabe. Zalog je še veliko.

Litijeve polnjive baterije dosegajo najvišje energetske gostote, tako volumetrično (velikost), kot gravimetrično (teža) in to gre naprej. Še vedno bodo torej v uporabi tam, kjer sta teža in velikost baterij faktor.

Na-Ion baterije, so pa že stara reč. Tehnologija, ki je bila zapostavljena nekaj desetletij, zaradi potreb elektrifikacije prometa in elektro-energetske hrambe, pa sedaj doživlja nov preporod in enormna vlaganja v razvoj.

Kitajci že postaljajo Na-Ion hranilnike energije na nivoju trafo/RTP postaj. Kar mi na zahodu akademsko sanjamo, oni že delajo.
youtu.be/QyeIk6bBfNE...zD3Xr1ALlg

Ko bomo mi nehali sanjat, bodo oni že v masovni produkciji giga hranilnikov na tej tehnologiji.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen