Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 482
[1127DXSXU]
> [comteo]


Veliko stvari je bilo povedanega. Na splošno v stilu Vaše velike želje, da bi na vsak način imeli prav, ampak žal ni tako enostavno.

Opozoril bi na 3 stvari:

1.
> Avto se doma polni z 2 kW.
> 8 ur (nočnega) polnjenja s 2 kW napolni 16 kWh energije, kar je zadosti za 100 km vožnje.

Ne vem od kje ideja o 2KW polnilnih postajah. Minimalna moč postaje je 3X (16A) in rabi oziroma daje (3,7) oziroma 11KW moči pri trofaznih šuko moči. Tako da moči ni dovolj, še posebej ne, ker se ljudje ne bodo priklapljali na polnjenje ob 3 po polnoči, ampak vsi približno ob podobnem času zvečer.

tule si preberite
www.polnilne-postaje...vtomobilov

Vi kar berite in živite v neznanju.
Polnilnice, ki ga dobiš z avtom pri nakupu je praviloma 10A, ena faza, ali 20 kW.
Tip2 polninice, oziroma standard omogoča polnjenje od 1 x 6A do praviloma 3 x !6A - torej od 1 do 11 kW.
90% polnjenje je na šuko vtičnici doma s hitrostjo 2 kW.


Tesla 3 ima na primer 100 KWh baterij in s tem omogoča dobrih 500km. V teoriji.
In če bi po vašem naredili izlet na morje bi pol doma morali polniti cel dan da bi prišli na pol baterije.
A pol nedeljski izleti odpadejo, če se hoče prit v ponedeljek na šiht za tiste ki so malce dlje v službi?
Ko greš iz morja in jutri rabiš nekam dlje kot100 km (kolk se TEsLA napolni na navadni domači šuko vtičnici greš popoti na kak supercharger ali DC polnilnico. ČE pa ti je 100 km dovolj, potem uporabiš šuko vtičnico.
Če voziš veliko več od povprečja si nabaviš doma polnilnico 11 kW. TA napolni v 3 urah 33 kWh ali 200 km..... v 8 urah napolni Teslo polno in potem imaš spet za 10 dni dovol in ne rabiš polniti. ZAto v energetiki ali telekomunikacijah govorimo o faktorju ISTOČASNOSTI. Če polniš enkrat tedensko imajo druge TEsla časa polniti v drugem terminu.



2.
> A dnevna poraba avta v Evropi je cca 37 kilometrov.
> Torej REALNO je 3 ure na navadni šuko vtičnici.

Kot že povedano, povprečje tu ne pomaga veliko. Če se polovica ali tretjina ljudi vozi več kot 80 km na dan potem zanje, ki so največji porabniki sistema ta rešitev ni ustrezna in jih ne more pokriti. In to je tudi najbolj aktiven del populacije, ki služi in dela tudi za druge.

In nič ne pomaga če je polovica lastnikov avtomobilov upokojencev, ki se pelje samo 3 krat na teden v trgovino in naredi povprečno na dan 10km.
Kar je OK. Sistem je dovolj za 1 milijon osebnih vozil in energije in omrežja je zadosti. Ker očitno večji del uporabnikov vozi 10 km tedensko.
Polovica, po vaših besedah vozi 80 km, kar je 6 ur polnjenja na navadni šuko vtičnici, ki jih je v SLoveniji približno 10.000.000. In 90% polni čez no, ker je takrat energija cenejša. Oziroma imamo presežke, pa je posledično poceni.

3.
> Hahaha, čez zimo se tudi ljudje vozijo manj.
> Argumenti so vam vredni približno nič.

Ne vem od kje vam ideja, da bi se pozimi manj vozili kot poleti. Nasplošno se poleti več ljudi vozi v službo s kolesi, pozimi pa skoraj nihče.
Ko je sneg je na cestah zelo malo vozil. Od tod mi ideja. Izkušnje. Ko je zelo mrzlo, led, tema... se ljudje pač manj vozijo. Tisto do in iz službe je itak par 10 km v povprečju in se vozilo polni enkrat tedensko ali enkrat na dva tedna.


Vam ni najbolj jasna ta tematika.
Kak električni avto vozite in katero elektro fakulteto ste končali? Kakšne so vaše izkušnje na tem področju?

Zakaj se pogovarjamo o gostilniških debatah na forumu cenjenega časnika Finance?

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen