Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Škodin velikan z električnim dosegom do 500 kilometrov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
ma ne vem... mislim, da ma battery managment (hlajenje, način in praznenja, rekuperativno polnenje...) tako velikih baterij res dokajšen vpliv na njeno... kako nej rečem... "trajanje". na koncu koncev so še zmerej sestavljene iz velikanske količine "AA vložkov" in ni čist vseeno kako se ti med delovanjem praznijo ali segrevajo... in pri tem ima Tesla v tem trenutku res prednost pred ostalimi. globoko pa dvomim v dve stvari, ki se jih "malikujoće" pripisuje Tesli baterijam in Tesli kot taki...
prva je, da so njene baterije najnovejši NiMH "duracell ultra", evropejci majo pa alkalni "zmaj ljubljana" iz leta 1977. niso. Teslini dosegi v največji meri temeljijo na tem, da majo preprosto večjo baterijo od ostalih! Model 3 ma zarad boljšega battery managmenta pri isti kapaciteti mogoče 10% večji doseg... vse ostalo je pa tako kot je blo pri "tekmovanju v porabi" pri ICE motorjih -marketing! zato bo podatek, ki ga najbrž moramo gledat, poraba energije na km. ker je čist vse en drek al je za en kilometer treba premaknt "2 tone Tesle" al pa "2 tone Škode"... energije za to gre enako! razlogi za razlike, ki nastanejo pa (poleg batt.managmenta) ležijo med našetimi stvarmi, izraženimi v "nejeveri" mojega prejšnjega posta.
in btw... o dosegu "lažejo" vsi. tud Tesla ;) :

www.avtomobilizem.co...4-03-2020/

in druga je, da ma Tesla nekakšno neulovljivo prednost... ma. ni pa neulovljiva! prednost ma pri softverski platformi! točneje, pri že omenjenem battery mamagmentu in predvsem pri avtonomni vožnji! pri ostalih stvareh pa niti ne oziroma, marsikje pa kar pošteno šepa tudi za najbolj šlampavimi in "kragujevška Zastava nevrednimi" znamkami... prej si omenu Porscheja... njihov Taycan je absolutno boljši izdelek. in boljši avto! po kvaliteti izdelave, uporabljenih materialih (torej kvaliteti proizvodnega procesa) in po voznih lastnostih (torej, po inžinirskem znanju o vozni dinamiki)! ma pa krajši doseg. ker jim to ni bil fokus! kot jim tud poraba bencina ni bila nikoli... včeraj sem pa pri klikanju po netu našu vest, da je tipu v angliji, na popolnoma novem, mesec dni starem model 3 -ki ga je poleg "normalne" čakalne dobe dodatno čakal še od lanskega oktobra, ko bi ga moral dobit, do marca letos- odpadel volan. MED VOŽNJO!!! na avtu, ki stane "50 jurjev"?! si predstavljaš, da se je to, po več kot 300k izdelanih vozilih (ki majo itak skos neke "resno malomarni šlamepraj" probleme kontrole kvalitete) zgodilo komu drugemu z dolgoletno slabo reputacijo kvalitete in desetletji izgub v poslovanju? lahko bi samo zaprli fabriko...

insideevs.com/news/4...falls-off/

torej, zelo preprost sklep je, da se bo obstoječa Teslina prednost začela hitro zmanjševat, ko se bodo veliki tradicionalni porizvajalci resneje sfokusorali na električne avtomobile. mogoče celo hitreje, kot se bo poboljševala Teslina kvaliteta izdelave...
vse to se da videt že z malo "ljubiteljskega spremljanja" avtomobilske industrije in če je že treba met "električno prihodnost" je ta jasna... "given enough time" je jasno da bo mariskateri od "tradicionalnih" proizvajalcev Teslo dohitel, nekateri od njih jo bodo prehiteli, kot tudi, da bo Tesli kljub vsem težavam s kvaliteto in zgubaškim poslovanjem ratalo obstat in (vsaj) izenačit kvaliteto izdelave z ostalimi...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen