Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Novodobni BMW, ki se je odrekel plesu

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: BMW, ki več plesati ne more
[#2839679] 21.04.20 22:03 · odgovor na: anon-207617 (#2839660)
Odgovori   +    5
[NemirniTujec]
Normalno in pricakovano je, da premium avti veliko vec crkujejo od trotl ziher avtov (in imajo tudi drazje dele in drazje serviserje). Premium so ravno zaradi tega, ker ponujajo nove resitve, dodatne lepote in grehote, in ravno to so stvari ki crkujejo. Such is life.
Morda je to v realnosti normalno in pričakovano, pa ne bi smelo biti.
Ampak taka je realnost. Ker so potrošniki tako dopustili.

Je pa tudi res, da pravzaprav kupec "premium" avta niti ne rabi zanesljivosti.
Domnevam, da tudi moderni "premium" avti vendarle vsaj prvih par let ne crkujejo tako pogosto (če se motim, naj me kdo popravi) in da prvih par let večina deluje brez okvar. Nekateri tudi ne, in tisti malo štrlijo ven/zbujajo pozornost, ampak to je zaradi pričakovanj. Če na Renaultu po 3-4 letih nekaj crkne, to ne preseneti nikogar. Pri BMW-ju ali Audiju pa večina tega ne pričakuje. No, se bodo že navadili.
Po par letih pa tipični kupec svoj premiumski primerek itak zamenja za novejši primerek (target audience so načeloma sloji, ki si premium kanto dejansko lahko privoščijo, niti niso toliko namenjeni sirotam, ki se za svoj sanjski pleh zakreditirajo do grla).
Prava dolgoživost avta se pokaže šele čez 5 ali celo 10 let, in že prva cifra je itak krepko čez tisto, ki si jo lahko privošči dobro situirani gospod ali gospa, če si noče omadeževati družbenega ugleda*. Ko je Audi ali BMW star 5+ let in ga začne srati, to tipičnega prvotnega lastnika ne zanima in o tem nič ne ve, ker že nekaj časa vozi novejši model.

*opomba: to velja predvsem v normalnem razvitem svetu, kjer se proda največji procent tovrstne robe. Ljubi nam podalpski butalistan je po obsegu prodaje tu itak nepomemben.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen