Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-209516 sporočil: 535
[kren]
> »Inovatorjev nihče ne mara. To je cena inovacije. Gre za spremembe, ki jih večina ljudi ne razume. Takrat res veš, da si inovativen,« je pojasnil Anglero in predstavil zgodbo Steva Sassona, inženirja v družbi Kodak, ki je leta 1975 razvil digitalno kamero, a mu nihče od nadrejenih v podjetju ni želel prisluhniti.

Valjda mu nihče v podjetju, ki je izdelovalo fotografske filme ni želel prisluhniti, ker je digitalna kamera pokopala fotografski film.
Gotovo je potrebno veliko denarja na banki in vizje vodstva, da ubiješ "cash cow" produkt in ga zamenjaš z inovacijo.
Eden redkih takih primerov je Jobs, ki je to naredil kar dvakrat - prvič ko je z Mac-om ubil Apple II, in drugič ko je z Iphonom ubil Ipad.

Ravno zato večino disrupcij naredijo startupi in ne podjetja s tradicijo in solidnim denarnim tokom. Don't rock to boat!

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen