Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

MarijanMacek sporočil: 2.252
[FIN-454644]
Prepiras se o zeleznicah. Ponudite jih, preden sesujete letalski prevoz z idiotizmi. Govorimo lahko o davkih in skritih davkih. O lesenem zelezu, na kar se ti vrhunsko spoznas. Vse, kar dobro funkcionira, uniciti s taksnimi in drugacnimi drzavnimi posegi. Z davki, dajatvami, kaznimi, omejitvami, ukinitvami klubov zvestobe in jih zamenjati s kazensko politiko. Ustanoviti politicni organ, ki bo reguliral, kdo sme na avion in kdo ne. Ker je morda ze preveckrat letel z avionom in pokuril svojo kvoto. Eni pac karnaprej letajo okrog z gorjaco in sprasujejo, kje je kaj za razbit, razfukat,zajebat. Pri tem pa se lepe in pravicniske delajo. Za kozlat.
Jaz se nisem nikjer prepiral o železnici, lepo sem podal link ki kaže, da je letalo zelo učinkovito prevozno sredstvo, ki mu lahko konkurira le dobro zaseden Ic vlak, kar koli že to pomeni v ameriški latovščini. Dejstvo pa je, da letališka taksa, (bolj prispevek) ni davek. Davek se plačuje državi (občini etc..) let. taksa je pa izviren prihodek letališča. brez nje lahko kar zapremo letališča, problem samo ostaja kako priti na/iz letala.... Verjetno boš ba v svojem boju proti taksam/davkom izumil neko izvirno rešitev.
Sicer bi se pa moral zavedati, da je zračni prostor omejen, in to je problem letalskega prometa v gosto naseljenih področjih, podobno kot avto postane moteč, ko jih je preveč in izgubi svoje prednosti.
Druga stvar je pa, zakaj se letalske družbe obravnava priviligirano pri obdavčitvi goriva, zlasti pri nekih okoljskih dajatvah. Letala namreč obilno proizvajajo CO2, in od vseh motorjev imajo največji delež NOx, ki jih spuščajo v najbolj občutljiv del atmosfere. v tropopavzo (9-17 km visoko). Ampak o tem ne razmišljaš, vidiš samo takse.... Zares za kozlat!

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen