1 ura
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 1
2 uri
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
3 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
3 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
3 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
3 ure
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
4 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
4 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
4 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
6 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
9 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
9 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
15 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
15 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
16 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
17 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
17 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
18 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
19 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
Zadnja sprememba: anon-178149 13.08.2019 10:27
[FIN-454644]
Uporabnikom. Potnikom. Ladijski promet/kontejnerski se bolj onesnazuje, pa ukinimo se tovor. Ladje. Mentaliteta avtistov, ki se fokusira na drevo in ne vidi gozda. Celostno je treba gledati.
Uporabnikom in potnikom do neke mere res koristi, kakor je nekoč avtomibil bil nadvse koristna stvar, dandanes pa se ga v mnogih velikih mestih, metripolitanskih področjih branijo. Ni več koristen, temveč moteč. In letalski promet je bil koristen, dokler ni začel preračšati neke meje sprejemljiosti. Danes je pa v Evropi velik problem prezasedenost neba. Ko se pa enkrat ceste zabašejo, ko ni več prostora na nebu je pač potrebno ukrepati in najti nekaj boljšega. In hitre železnice so nadvse primeren substitut za letalski promet do nekje 500-750 km. Z letalo se res frči 800 km/h, z vlakom pa 200-350 km/h, toda večino časa potniki izgubena letališčih in oti na njih, medtem ko hitri vlak pripelje iz centra v center, kjer se pač dela biznis, razen če smatraš, da je najvčji biznis nekje v rovtah, kjer naš petrček nekaj štanca in je sila pomemben ud naše ekonomije....

Da bi pa ladijski promet bolj onesnaževal? Daj malo premisli koliko kontejnerjev pelje ladja in koliko letalo. In pomisli koliko kontejnerjev prevaža ladja, Emma Maersk, poglej en.wikipedia.org/wik..._transport sledi neizprosno dejstvo, da ladja za prevoz TEU (povprečna masa 14.000 kg, potnik s prtljago 100 kg) porabi 151x manj energije an 100 km. In ti o velikem onesnaževanju. Res je precej onesnaževana z nečistim gorivom, toda 151 kratna boljša učinkovitos za enak prevoz pove vse.

Sicer, si se že pomiril da taxa v angleščini ni nujno samo davek, kakor omrežnine in podobno niso davki, ampak služijo financiranju prenosnega omrežja. kdo ti pa brani plačevati električni račun, odklopi se iz omrežja n si sveti ponoči s sončno energijo?

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen