55 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 4
1 ura
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
1 ura
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 ura
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
2 uri
Ko se upokoji vodja gradnje
3 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
3 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
4 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
4 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
4 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
5 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
5 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
6 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
6 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
7 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
7 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
7 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
8 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[Maticek]
zamanj se jeziš, niso trgovci tisti, ki so privedli do tega, ampak potrošniki! trgovci se le prilagajajo... tako kot reklame, misliš da je oglaševalcem v veselje plačevati miljone za oglaševanje? radi bi ta denar prišparali, ampak tisti, ki so preveč šparali na reklamah, so že propadli ali pa komaj životarijo. nič ni naključno, vse to kar gledamo je samo odsev psihe homo sapiensa!
Tako. Ce ovca hoce avto za 9.99 eur, ga bi marketing gotovo ponudil.

Meni je bizarno kako ful folka po 100 letih obstoja avtomobilizma se vedno pricakuje, da "avto mora delat, jaz bom pa olje in filtre menjaval".

Ja fuk za bozjo voljo, no. Jaz ne poznam avta, ki ob vzdrzevanju ne bi letel 300, 400, 500 tisoc kilometrov. Od fiat punta do mercedes E. Seveda si tacas menjal pol avta, stvari se premikajo, trenje, vreme, zob casa, celo nepremicno bajto je treba v 10 letih vzdrzevat.

Bolj ko je avto kompleksen in drazji ko so sistemi v njem, vecji bodo stroski vzdrzevanja - hkrati pa je bolj uzitkarsko vozit se v taki posasti. Vsake toliko se avtu lahko primeri tudi okvara, ki "je ni vredno popravljati" - denimo odpoved cvt menjalnika ali resna okvara dizelskega motorja na dovolj starem avtu.

Pa se dva taka komada srecata pri dovolj velikem ali dovolj poceni handlarju, iz njiju nastane en, odpotuje malo juznije, in laufa naprej se par sto tisoc kilometrov.

Tukaj v srednjeangleskem islamabadu taksisti vozijo Priuse. Ocitno po mestu to bremzanje z baterijo res daje rezultate pri porabi, in toyota je ta voz naredila prakticen za sraufanje. In pravijo da ko je baterija fuc, vrzes noter novo za 4 jurje, ali refurbishano za dva jurja, in si dober za naslednjih 200.000 km.

Enkrat sem se peljal s taksistom v mercedes e, 600.000 km. Je rekel "lej jaz sem v avtu 10 ur na dan, in je res fajn. Ko se kaj pokvari, moj mustafa to posraufa, pa gremo dalje."

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen