Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[sopranos]
> [FIN-311684]
> > [tes]
> > Fraport kot lastnik vsaj skrbi za svojo investicijo v mejah vsaj nultega poslovanja. Na roko mu gre dejstvo da so Capital arport.
> > Pa karikirana primerjava z Adrijo.
> > Zaposleni in potniki na terminalu Fraporta bodo imeli vsaj povecano stevilo WC-jev v novi investiciji. Za razliko od Adrije kjer so z zadnjimi investicijami v floto poskrbeli da morajo osebje letala in potniki imeti plenico s sabo....
>
> Fraportova investicija je realno ocenjena in bo po njenem zaključku vsem, ki letimo z Brnika bolj prijetno in ugodno. Majhen problem imamo mi, stari nostalgiki, ki smo vedno primerjali ljubljansko in zagrebško letališče, ki sta danes vendar nepremirljiva, saj je francoski lastnik v Zagrebu izbral drugačen razvojni model, po domače Zagreb razvija v smeri regionalnega letališča, nemški lastnik pa Brnik razvija v smeri "deluxe" lokalnega letališča. Dolenjci smo lahko zadovoljni, ker lahko koristimo eno in drugo letališče, npr. iz Novega mesta imamo dobro uro vožnje do enega in drugega.

Po mojem primerjaš neprimerljivo. Kot prvo, Zagreb ima okoli 800.000 prebivalcev, Ljubljana pa 300.000....

Pri nas ima Primorska zelo blizu Tržaško in Beneško letališče, Štajerska Gradec in Dunaj. Dolenjska pa Zagreb.

Brnik ima torej neprimerno manjši bazen potnikov kot ga ima Zagreb...
Včasih primerjave res zvenijo neprimerljive pa vendar neposredne letalske povezave z npr. ZDA, Kanado ali Južno Korejo, letališče v Zagrebu ni dobilo zaradi tega, ker bi več Hrvatov kot Slovencev letelo na te destinacije, dobilo jih je predvsem zaradi strateške odločitve lastnikov letališča, da bo Zagreb mednarodno regionalno središče in bo pobiral potnike vsenaokrog. Spomnimo se, za Južno Korejo je bil v igri Brnik, Korejci so izbrali Zagreb. Sicer, jaz ne potujem veliko in bo kmalu tega še manj.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen