Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-316368 sporočil: 957
Ko "gremo v hrib" je treba dodati moč ali izklopiti uporabnike (redukcija).

Človek bi rekel, da gre za iskanje novih "tržnih niš", tj. za iskanje "uslug", ki bi jih nekdo moral opravljati že za to, ker je to njegov posel, pa si nenadoma zaželi, da bi mu to potrošniki plačali posebej.

Imam predlog. Vsi trgovci naj si izmislijo oddelek za "prožnost" prodaje, ki bo kupcu zaračunal optimizacijo npr. dostave na višje ali nižje police, zavijanje v papir, tehtanje ali karkoli podobnega, kar vrlemu trgovcu povzroča dodatne stroške. To naj seveda plača potrošnik.

Ali nikomur ne pade na misel, da je ta "prožnost" v bistvu osnovna naloga distributerjev, ki se sedaj skušajo znebiti malo bolj napornega dela optimizacije in zaračunavati še neko storitev, ki bi jo morali tako ali tako opravljati opravljati.

Možnosti za najrazličnejše "prožnosti" se odpirajo prav pri vsakem poklicu. Očitno je hlastanje po čim manj dela za čim več denarja edino pravilo, ki ga še poznamo!!

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen