14 min
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
1 ura
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
2 uri
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
3 ure
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
15 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
17 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
17 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
17 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
17 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
18 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
19 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
19 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
19 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
20 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
20 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
20 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
21 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
21 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 05.07.2019 08:22
ni videti, da je izkoristek dovolj dober, morda zato, ker storitve kupcem vsi prodajamo prepoceni
Ni "prepoceni" problem, ampak premalo fleksibilno prilagajanje cen.

To kar se je v Ljubljani zgodilo to pomlad, da en teden nisi mogel dobiti nobene hotelske sobe je grozovit fail. Koliko denarja so hotelirji spusili iz rok, ker niso dvigovali cen ko jim je ponudba kopnela?
Pri nas kuhinje praviloma delajo brez predaha, od enajstih zjutraj do enajstih zvečer.
V enem od avstrijskih hotelov verige Ibis sem videl da imajo hrano 24 ur na dan, kar je izrazito premium storitev za 3* hotel, ki pa hoce privlaciti poslovne goste (ki tudi vec zapravijo). V ponudbi ponoci imajo ene 5 jedi. Seveda jih ne kuha kuhar, ampak so to zadeve tipa Pogrej&Pojej, ki jih v mikrovalovki pogreje receptor (itak nima nobenega dela ponoci, mora pa biti on duty zaradi prihodov in odhodov) in ti jih lepo prinese v sobo. In voila imas 24 urni room service!

V nekem drugem hotelu, spet v okviru druge verige v nemciji sem videl resitev, ko je sank in recepcijski pult iz strani zaposlenih lepo povezan v eno celoto (stranka ima obcutek da je locen), zato lahko pijaco streze receptor v casu, ko je povprasevanja manj, natakar/barmen pa oddela samo tiste ure, ko je gneca.

Tega knowhova grozovito manjka in tega ne bo dokler se velike verige ne opogumijo in pokupijo slovenskih turisticnih kapacitet.

Spet v enem drugem hotelu/resortu 5* verige Marriot sem dozivel da so v casu, ko so ugotovili, da imajo najmanj strank v plaznem baru imeli rutinsko "happy hour 2 za 1".

Pri nas v Termah 3000 lepo zaprejo zunanji bar ob 18.00, ceprav je kopalisce odprto do 21.00 in ob casu zapiranja bara v njem se veliko ljudi. Ker je tisti bar po Tajnikarjevem Adria pravilu zato, da gostje niso zejni, ne zato, da bi kaj zasluzili in zaceli ponujati pice za vecerjo (podnevi jih imajo), da pritegnejo goste ki planirajo domov na vecerjo, pa bi jih lahko premamili da bi pico pojedli tam in ostali malo dlje v kopaliscu.

Kup neumnosti skratka, vzrok je pa v glavnem v tajkunjenju ki pri turizmu se vedno ostaja nerazreseno, za razliko od ostalih firm, ki so bile prodane (iz sosednjega clanka ki lepo kaze kako so tujci,ki se na posel spoznajo (za razliko od kupcev Adrie seveda) zrihtali Lasko, pa Radensko, pa se kup firm).

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen