5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
Zadnja sprememba: anon-204390 02.07.2019 10:19
[Macadamia]
Tol pa je eden bolj neumnih komentarjev desetletja. Sori. Redizajn B737 na zmožnost letenja brez pomoči računalnika je možen. Ceneje pa bi bilo, če bi za redne linije boeing nazaj ponudil DC-3.
Ni bil mišljen redizajn letenja brez računalnika; ampak da se ne leti v simulacijskem načinu.
Kot jaz razumem, sedaj pilot B737 uporablja nek emulator in letalo upravlja kot npr. nek drug standardni avion. Če bi hoteli upravljati B737 v native načinu, bi se morali piloti dodatno šolati, kar pa predstavlja dodaten strošek. Vodstvo se je torej odločilo za cenejšo varianto, ki pa se je izkazala za nevarno. Tako da redizajn pomeni najbrž zamenjava celotnega firmwareja, da bi zadeva delala BP. Ampak nazadnje bodo morali narediti prav to ali pa B737 ne bo letel.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(