Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
h> [bc123a]
> [vickibedi]
> > [bc123a]
> > Salabajzeri od Boeinga niso dobro potestirali NOVE kode, ki predstavlja firmware update za avion. Nova koda odpravlja katastrofalno zasnovo funkcionalnosti MCAS. Kaj se je zgodilo? Ko so testni piloti na SIMULATORJU testirali kako se obnasa z novo kodo, so MCAS sistem hoteli potestirati v ekstremnih pogojih. Ko so letalo spravili v ekstremne pogoje, je ....
> >
> > ZMRZNIL LETALSKI RACUNALNIK zaradi preobremenjenosti procesorja, ki jo povzroci nova koda. Ali pa je bilo ze prej to narobe, pa nobeden ni preizkusal.
> >
> > Sedaj je vprasanje, ali je a) nova koda salabajzersko spisana in jo je treba se spiliti, b) je nova koda enostavno prezahtevna za obstojec procesor (in ga bo treba v vseh letalih zamenjati, recertificirati, itd!) ali pa je 3) kaj narobe s procesorji (se neznan bug), kar pomeni isto kot pod tocko 2.
>
> Vložek v HW je najcenejši (zamenjava procesorja). - prva možnost.

to je najdrazje. Ni problem v konkretnem procesorju, ampak v tem da je sistem ocitno preslab za to vse kar so mu nalozili. Zamenjava procesorja pomeni vsaj 1 leto dodatne prizemljitve, ker to zase potegne recertifikacijo cisto vsega hardverja v tem racunalniku in tudi softverja.
K sreči ne delam v letalski (ali jedrski ipd) industriji . HW je drugče najbolj poceni , če gre samo za malo boljši procesor, ali hitrejši disk se noben ne bo sekiral .)

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(