Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kaj leta 2019 hočem od svoje zavarovalnice?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 2.201
[Glavni forum]
Tema: Kaj leta 2019 hočem od svoje zavarovalnice?
[#2778077] 05.06.19 12:29 · odgovor na: (# 2778073)
[#2778077] 05.06.19 12:29 · odgovor na: (# 2778073)
1. pri tem, kaj je butasto in kaj ni, katera tehnologija je butasta
in katera ni, sem načeloma previdnejša, z zanimanjem opazujem
ljudi, ki vedo, kdo in kaj je butasto in to še povedo;
2. kupujem po netu in amazon na podlagi mojih dosedanjih značilnosti dobro ve, kaj rabim, ozke, lahke, laufarske superge, ponudi mi pet modelov, jaz izberem - hitreje, učinkoviteje in ceneje, kot če grem po štacunah; s storitvijo sem zelo zadovoljna in je zelo dobro zame, prvič so dobre superge, drugič pa to, da sem zadovoljna; če se Bezosu ne bo več splačalo, bom jaz manj zadovoljna in imela bom slabše superge;
3. jaz sploh nočem da me kdo kliče, to hočem samo dotlej, dokler ne morem pametno poklikat, kaj rabim; jaz hočem dobiti zase pametno zavarovanje, po meni, ne pa po zavarolniškem produktu, ki ga lahko vzamem, ali pa se slikam;
4. veliko smo že preslikali na medij, predvsem glede tehnologije.. danes vemo več o strankah in o poslu... naročniki razlagajo nam in jih končno razumemo; kakovost stane toliko, kolikor je kdo plača;
5. je pa hecno to nezaupanje v podatke, v AI ... ni se lahko sprijazniti s podatki, veliko lažje se je z ocenami in mnenji; ni se lahko sprijazniti, da se roboti učijo "stokrat" hitreje od ljudi, kaj šele, da se sposobnejši, ker se učijo od sebe samih
6. mimogrede, za zavar "mislim", da bodo škode v veliki meri nekoč izplačevale po algoritmih, ne pa po dejanskih primerih - kar sicer že delajo pri kakšnih kmetijskih zavarovanjih po Afriki;
2. kupujem po netu in amazon na podlagi mojih dosedanjih značilnosti dobro ve, kaj rabim, ozke, lahke, laufarske superge, ponudi mi pet modelov, jaz izberem - hitreje, učinkoviteje in ceneje, kot če grem po štacunah; s storitvijo sem zelo zadovoljna in je zelo dobro zame, prvič so dobre superge, drugič pa to, da sem zadovoljna; če se Bezosu ne bo več splačalo, bom jaz manj zadovoljna in imela bom slabše superge;
3. jaz sploh nočem da me kdo kliče, to hočem samo dotlej, dokler ne morem pametno poklikat, kaj rabim; jaz hočem dobiti zase pametno zavarovanje, po meni, ne pa po zavarolniškem produktu, ki ga lahko vzamem, ali pa se slikam;
4. veliko smo že preslikali na medij, predvsem glede tehnologije.. danes vemo več o strankah in o poslu... naročniki razlagajo nam in jih končno razumemo; kakovost stane toliko, kolikor je kdo plača;
5. je pa hecno to nezaupanje v podatke, v AI ... ni se lahko sprijazniti s podatki, veliko lažje se je z ocenami in mnenji; ni se lahko sprijazniti, da se roboti učijo "stokrat" hitreje od ljudi, kaj šele, da se sposobnejši, ker se učijo od sebe samih
6. mimogrede, za zavar "mislim", da bodo škode v veliki meri nekoč izplačevale po algoritmih, ne pa po dejanskih primerih - kar sicer že delajo pri kakšnih kmetijskih zavarovanjih po Afriki;
Vse ocene tega sporočila:
Ni nobene :(