Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

jani1974 sporočil: 3.771
[MarijanMacek]
Kapljice, ki odpadejo na progo Mb-Šentilj so dokaj obilne, računska zmogljivost proge je 67 vlakov dnevno, izkoriščenost pa 82%, dnevno okoli 55 vlakov.

Za primerjavo

Kp-Di, 94 vlakov dnevno, izkoriščenost 102%, dnevno okoli 96 vlakov
Di-Lj, 153, 83% 127 (kritičen odsek Borovnica-Logatec)
Lj-Zm, 300, 51%, 153
Lj(Kr)-Je, 85, 91%, 77 (kritičen odsek Kr-Je
Je-meja, 85, 40%, 34
Ormož-Hodoš, 55, 64%, 35

Seveda so všteti tudi potniški, Di-Kp sta 2 dnevno, največ pa jih je med Lj in ZM, kakšnih 70-80 dnevno. Največ prometa iz Kopra nadaljuje pot v smeri Madžarske, Avstrije preko Maribora in preko Jesenic, no vsaj približno v tem vrstnem redu, tam so tudi najpomembnejši partnerji.
Ful zanimivi podatki.
Recimo, da enotirna proga do Kopra zmore 50% več kot enotirna do Šentilja. Izogibališča toliko prinesejo? Pa glede hitrosti je do Šentilja tudi možno samo počasno guncanje?
Pa da je 70-80 potniških vlakov od ZM do LJ, kar sploh ne verjamem.
Kaj od Jesenic do LJ je tudi toliko potniških, da je razlika do Jesenice-meja tako velika? Ali pa železarna toliko zaleže?
Pa Madžari so nekam šibki z 35 vlaki preko Hodoša?

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(