Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0430ABAKU sporočil: 1.757
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 28.05.2019 11:57
[najobj]
P.S.: preplačani bruseljski marsovci lahko sprejmejo karkoli, rad pa bi videl proizvajalca avtomobilov, ki bi garantiral brezhibnost svojega avtomobila po šraufanju sosedovega Franceljna, ki ima doma garažo in je včasih na fičkotu znal zamenjat svečke ... khmm, ker namreč to - OK, malo karikiram - govori Simona, ko tukaj na Financah vedno znova ponavlja isto bruseljsko glupost, ki je verjetno res napisana na papirju, v praksi pa je ne more in je noben normalen s tožbo proti proizvajalcu avtomobilov (= večinoma multinacionalke) niti ne bi probal uresničit, tudi če bi imel prav, pa nima ...
Kolikor je meni znano, je slovenski zastopnik za Hyundai že izgubil eno tako tožbo.
(ali pa samo dobil mastno odložbo s kaznijo od inšpektorja).

Niti ni fora, da mora proizvajalec jamčiti brezhibnost po posegu sosedovega Franceljna.
Fora je v tem, da je le obrnjeno dokazno breme. Če avto ne dela v redu v garancijskem obdobju, mora proizvajalec dokazati, da je to zaradi posega sosedovega Franceljna in ne, da je po defaultu krivo, ker nisi vozil k pooblaščencem.

V praksi to pomeni, da ti ne morejo zavrniti garancije pri menjalniku, če je Francelj šraufal samo motor, menjalnika se pa sploh ni pritaknil (in se ga ni bilo treba) in ne more biti kriv za to napako. Lahko ti jo zavrnejo za napako na motorju, vendar morajo oni dokazati, da je to NEPOSREDNO zaradi posega Franceljna.
Francelj pa itak mora tudi nositi odgovornost (garancijo) za svoje delo (kar načeloma pomeni, da je potrošnik pokrit ali z ene ali z druge strani).

Nenazadnje avtomobili še vedno niso raketna znanost, da bi se jih lahko pritikali samo posvečeni.
Čeprav Elon Musk pravi, da je rakete lažje delati kot avte :-)

Disclosure: Avtov ne servisiram pri pooblaščencih že več kot 20 let, ko sem jih nekoč imel poln kufer. Omembe vrednih problemov z uveljavljanjem garancije tudi še nisem imel.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(