7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
9 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
10 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
11 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
11 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
11 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
11 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
12 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
13 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
13 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
13 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
14 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
14 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
15 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
15 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
15 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
16 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gobim sporočil: 583
Subvencije za EV so zapravljanje proračunskega denarja in bi morale biti usmerjena na področja, ki bi Sloveniji in okolju lahko prinesla bistveno več. Poglejmo primer iz začetka 2009.

Takrat sva s takratnim predsednikom avtomobilskega grozda Dušan Bušen-om uspešno prepričala vlado RS, da je denar šel namesto za EV (In s tem v podporo tujih proizvajalcev) za podporo slovenski slovenski avtomobilski industriji in njenim projektom za zmanjševanje C02. Rezeltat je bil izjemen. Revitalizacije industrije, ki Sloveniji prinaša več kot 4 milijarde Eurov letno.

Kaj so še drugi razlogi proti subvencioniranju? Z subvencioniranjem EV subvencioniramo predvsem bogatejši del populacije, ki si na tak način kupuje svoj 2. ali 3. avto. Za večino slovencev je EV predrag in preveč nefunkcionalen, da bi ga kupili.

Bistveno več bi za elektro mobilnost naredili, če bi ta denar vložili v gradnjo javnih električnih postaj. Še več pa, če bi šel za gradnjo zelenih virov energije , predvsem hidro-elektrarn na Srednji Savi. Te, 90% lahko zgradimo z lastnimi industrijskimi kapacitetami. S tem bi zagotovili bistveno večji narodnogospodarski multiplikator kot pa ga z direktnim subvencioniranjem EV.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen