Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Zakaj nemoralnež uporablja Uber

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Zakaj nemoralnež uporablja Uber
[#2776550] 26.05.19 22:03 · odgovor na: Gustl (#2776376)
Odgovori   +    3
[Gustl]
> []
> Uberjeva prednost je transparentnost.
>
> :) Peter, a je to šala? Vsaj ti bi moral razumet ta poslovni model. Uber prodaja podatke svojih strank tretjim osebam in v večini ne veš komu, niti se nisi strinjal s tem. Oni so ogromni rudnik podatkov. To je njihova prednost. Slabost/zaostanek običajnih taksistov v primerjavi z Uberjem je, da navadnemu takstistu daš tisti bankovec za 5 ali 10 eur in on ne ve ničesar o tebi in te čez 5 minut že pozabi. Uber te ne pozabi nikdar več.

Kogar skrbi, da Uber ve, da se je iz letališča peljal v hotel, je najbrž tudi hotel rezerviral prek telefona iz javne govorilnice (sicer Booking prevec ve), s sabo ima papirni zemljevid mesta (sicer Google preveč ve) in domov pošlje dopisnico, da je srečno prispel (sicer Facebook preveč ve).
A se enkrat ponovimo za g. Generalnega, v cem je fora Uberja?

Ce prav vem, in morda si mi ti povedal, recimo Uber mirno vozi v Munchnu. Ker je Uber tam samo rezervacijski in placilni sistem, vozijo pa dobri domaci Munchenski taksisti. Right?

In Uber nima problema nikjer, kjer vozijo zanj tapravi taksisti, ker potem ni problemov z licencami, ni problemov z znajem, in navsezadnje zaradi Uberja ni problemov s placilom (tako kot pri Cammeotu, kjer imajo placilo s kreditno kartico samo za okras in jim itak prakticno ne dela ze eno leto - dodajanje kartic v racun namrec).

Problematicen Uber, tisti, ki je odgovoren prakticno za cisto ves bad rap, je UberPOP - uberjeva storitev ki bi jo lahko tudi na veliko oglasevali kot "izognite se cisto vsej zakonodaji ki velja za javni prevoz in tudi davke utajite", in je je, ce prav vem, zaradi crackdowna drzav vedno manj. Mislim da je nekaj casa ali pa se je v Franciji, pa seveda v ZDA, drugje pa so hudica cisto upraviceno pregnali.

Problem Uberja, kot je implementiran tam, kjer nima problemov, je v tem, da je 20% marze pac premalo da bi vzdrzeval sililicondolske zurerje (kar je bil v bistvu management pod vodstvom Travisa Kalanicka), in bi Uber moral biti bistveno bolj ucinkovit da bi lahko zdrzal 20% marzo. Ker v sloveniji je se 20% bistveno prevec za trg, zato pa pri nas Uberja ni.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen