41 min
Kako visoke dividende bodo letos izplačale banke v Sloveniji?
58 min
Cinkarna: Dividendo bomo predlagali, 17. maja bo znano, kolikšno 2
1 ura
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 9
1 ura
Dubaj: po besnem deževju in poplavah na cestah vlada prometni kaos, na letališču zastoji
1 ura
Spletni pogovor v živo: Kako brati bilance v 2024
2 uri
(e-knjiga) Kako znani Slovenci skrbijo za svoje finance
2 uri
S kozmetiko nad vrste
3 ure
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 3
3 ure
V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji 2
3 ure
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković? 2
3 ure
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2) 1
4 ure
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
4 ure
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov 2
4 ure
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 4
4 ure
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
4 ure
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
4 ure
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
5 ur
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
5 ur
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
5 ur
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-61428 sporočil: 4.493
[MarijanMacek]
> [Inside]
> > [spiderman]
> > Pri nas pa 1,5 mrd€ za 2.tir po katerem ne bo česa voziti?!?!?
>
> Brez hkratne posodobitve Divača Ljubljana kjer je sedaj večji problem kot kp divaca in vsaj nekaj na postaji Ljubljana bo 2tir premalo izkoriščen.

Če sem prav obveščen, bodo do izgradnje 2TDK rešeni osnovni problemi na progi Divača-Ljubljana, to je dve novi napajalni postaji in nadgradnja signalizacije v smeri APB, kar bo povečalo propustno zmogljivost proge. Že s spremembami v napajanju voznega voda med Borovnico in Logatcom se je povečala gostota tovornih vlakov na omenjenem odseku, za več pa posodobljena signalizacija in nova napajalna postaja. Tivolski lok pa tudi počasi postaja stvarnost, lahko le upamo, da ne bo kakšnem državljan K spet sral naokoli. Sicer pa brez panike, končanje 2TDK ne pomeni, da se bo tisti trenutek promet podvojil!
Sicer pa počakajmo, da se končajo nadvse nujna dela na progi ZM-Šentilj, ravnokar je bil izdan razpis za gradnjo tunela Počehova.
Ce bo tako bo za silo reseno. Samo pravim da so posodobili KP Divaca naredili APB, napajalne, postaje povecali kapaciteto, izvlecni tir itd torej resili nato pa razglasili preobremenjeno infrastrukturo, kar je nonsens saj je omejitveni odsek postal Divaca gornje lezece in verd borovnica, kjer je interval 15 minut. V tem casu so se pogoji na primorki se poslabsali po zledu poleg tega da je proga stalno starejsa. Poleg tega ti napajalne ne pomagajo ce novi prevoznik in nas vozita dolocene vlake z dizli. Ko bodo prisli novi vlaki za SZ pp bo naval na trase vecji od kapacitet.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(