Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[bc123a]
> [sopranos]
> Če prejemaš minimalno plačo in moraš potem skrbeti še za stanovanje, družino, otroke, družabno življenje itd. potem je to bolj jebena zadeva.

Ce je alternativa - brezposelnost - boljsa, potem je druzba popolnoma zgnila. Saj v sloveniji je podobno. Jaz sem vedno rekel, da je turizem treba podpirati zaradi tega, ker je to prakticno edina panoga v kateri lahko delajo tudi ljudje popolnoma brez izobrazbe, dovolj je, da pac hocejo delati. In taksnih panog je vedno manj. V dobro organiziranih hotelih (kar slovenski seveda niso) ni treba nobenemu personalu razen natakarju in receptorju znati tujih jezikov.
Se strinjam s tabo, da je razlika med minimalno plačo in socialno podporo prenizka. Ampak poglej TV, imaš primere ko pride folk na televizijo, potoči nekaj solz, in Slovenci nakažejo 70.000 EUR. Zakaj bi se torej folk trudil? Važno je, da zna tržiti svoje težave in se bodo vedno našli ljudje, ki jih bodo reševali.
Recimo, v Hiltonu in Hyattu tudi ko klices po telefonu podporo gostom, to ne gre v recepcijo, ker recepcija je RECEPCIJA, torej sprejema in odpravlja goste. Gre v eno pisarno, ki je staffed 24/7 in je v njej pac en ali vec ljudi ki dobro govorijo vsaj anglesko in posredujejo med gosti in ostalimi deli hotela.
Ja, to je nekaj povsem logičnega. Samo to rabiš imeti več hotelov, pa dobro informacijsko podporo itd. Skratka vedeti moraš kaj delaš. :)
Seveda za to, da imas 24/7 enega (prej brezposelnega) dvojnega diplomanta slovanskih jezikov in anglescine v eni sobi zaposlenega, ki posreduje med njim in kuharji, kjer delajo (recimo) prej nezaposljivi delavci ne mores biti mikrohotel ampak hotelska veriga da se ti splaca ekonomija obsega.
Ja, saj jaz to stalno govorim, da se Slovenci preprosto ne zavedamo kaj pomeni ekonomija obsega. Vsaka vas bi imela vse. Vlagali bi v vse športe, 101 kulturno društvo itd. Posel pa te iracionalnosti ne prenese.

Slovenci imamo težave s sodelovanjem. Hilton in podobne verige delijo podatke o zasedenosti in cenah zato, ker jim to omogoča večji dobiček. Slovenec pa vidi problem v sosednjem hotelu. Ker ne razume, da se med seboj borijo lokacije in da s tako izmenjavo podatkov lahko zaslužiš več in ne manj. Ker tako kot si zapisal, hotelirji v času Oktoberfesta vidijo, da se zadeve hitro polnijo in zato potem višajo cene. In to ekstremno, ker je tako tudi povpraševanje. Z leti pa potem določene stvari lahko že predvidiš in še bolj prilagodiš cenovno strategijo. Izgubiš lahko samo če se ne znaš iti svoje posla. Pa še to ne zato, ker bi ti drugi kradli stranke, ampak zato, ker so drugi iz tega znali potegniti več. Samo dopovej to ljudem recimo v Savi, kjer se jim zdi ok, da svoje storitve prodajajo na 1nadan in Kuponko.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen