Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

mimoidoci sporočil: 5.985
Zadnja sprememba: mimoidoci 19.05.2019 16:21
[najobj]
> [mimoidoci]
> > [najobj]
> > > [mimoidoci]
> > > > [najobj]
> > > > ... Tanja Bolte, ministrstvo za okolje: Potrebujemo državno strategijo s konsenzom ključnih deležnikov. ...
> > > >
> > > > ... OK, mogoče zadnje cajte bolj slabo vidim, ampak o kakšni državni strategiji s konsenzom ključnih deležnikov sanja tota Tanja Bolte z Ministrstva za okolje, če pa v Sloveniji lahko vsak, ki ima pet minut časa, s pritožbami na državnih ustanovah v vsakem trenutku zruši vsak državni projekt in profesionalni okoljevarstvenik Gorazd Marinček nima drugega dela, kot da s pritožbami na državnih ustanovah ruši vitalne državne projekte ...
> > > >
> > > > P.S.: jebeš državo, ki jo ruši lastni državni aparat ...

> > > P.S.: jebeš državljana, ki verjame v vitalne državne projekte...
> >
> > ... eh, moj mimoidoči ... čuj, če ob vsesplošni evforiji za električne avtomobile in vsesplošni evforiji proti termoelektrarnam nove hidroelektrarne niso vitalni državni projekti, ker jih vsak mimoidoči enako kot vse države po celem svetu mimogrede zgradi s privatnim denarjem, potem res lahko jebeš državljana, ki verjame v vitalne državne projekte ... evo, tako da me zdaj še najbolj zanima, koliko časa boš spet rabil, da boš prišel mimo in povedal, kaj boš naredil ...
> >
> > P.S.: če si skupaj s svojimi standardnimi plusatorji tudi ti med okoljevarstvenimi veseljaki, ki verjamejo, da bodo s paneli in propelerji na strehah hiš nadomestili elektriko iz jedrskih in termoelektrarn, potem raje ne hodi mimo ... khmm, vsaj ne kmalu ...

> čuj meni tule ne gre za reševanje slovenske energetike, ampak sem le opozoril na, z vitalnimi državnimi projekti, zaslepljene državljane.
>
> Za vitalne državne projekte je namreč značilno, da so ponavadi tako dobro zasnovani, da se investicije v njih nikoli ne povrnejo.
>
> Npr. elektrika iz nekoč vitalnega državnega projekta je tako draga, da bo vedno dražja od tiste, ki jo lahko kupiš na evropskih borzah. In če bi bila proizvodnja koruze vitalen državni projekt, bi se to zgodilo tudi s koruzo. Tako se je zgodilo s sistemskimi bankami (dokapitalizacija nikoli ne bo vrnjena), najdražjim tunelom na svetu, najlepšim športnim parkom u Stošcama, se bo verjetno zgodilo z reševanjem logistike Luke Koper, s karavanškim predorom in tako dalje, da ne nabrajam....... Vzemi bankovce iz denarnice in jih zažgi. Ali pa skleni pogodbo s Kolektorjem, sedaj ko SCT-ja ni več. Plačaj za tvojo novo Insignio 100.000 EUR pa da te slišim, kako se ti taka investicija lahko amortizira z užitkom v vožnji in potrebami po prevoznem sredstvu.

... čuj, ampak jaz tukaj zgoraj pišem o slovenski energetiki, tako da si se s komentarjem verjetno zmotil ...

P.S.: o dokapitalizaciji sistemskih bank ti bo več povedal zaslepljeni državljan TadejK, čeprav je o sistemskem iz Bruslja naročenem in vodenem ropanju slovenskih sistemskih bank v zadnjih letih tukaj na Financah napisal že več kot dovolj ... no, ostalega pa ne bom komentiral, dokler mi nezaslepljeni ne boš izračunal, kdaj se izplačajo infrastrukturni objekti, ki jih gradijo vse države po svetu, ker noben privatnik nikjer na svetu noče graditi cest, železnic, tunelov ali mostov, ker ne ve, kdaj se mu bo investicija v infrastrukturo povrnila, će bi z njo hotel zaslužit ... khmm, oziroma dobro ve, da se mu ne bi povrnila nikoli, ker je za drago plačilo noben ne bi hotel uporabljat ...

čuj, žal ti ne morem podrobneje elaborirati, kako se izračunavajo gradbeni projekti, ker to ne sodi v zgornjo temo o energetiki. Tudi o tem, kdo jih izvaja - privatniki ali države-, ti žal ne morem razlagati tukaj, čeprav vidim, da se v svojem razmišljanju in v svojih predpostavkah zelo motiš. Torej, morda kdaj drugič, da ne smetiva tule znotraj energetike.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen