7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
9 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
10 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
10 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
10 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
10 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
11 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
12 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
12 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
13 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
13 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
13 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
14 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
14 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
14 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
15 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
16 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

mimoidoci sporočil: 5.998
Zadnja sprememba: mimoidoci 18.05.2019 14:49
[najobj]
> [mimoidoci]
> > [najobj]
> > ... Tanja Bolte, ministrstvo za okolje: Potrebujemo državno strategijo s konsenzom ključnih deležnikov. ...
> >
> > ... OK, mogoče zadnje cajte bolj slabo vidim, ampak o kakšni državni strategiji s konsenzom ključnih deležnikov sanja tota Tanja Bolte z Ministrstva za okolje, če pa v Sloveniji lahko vsak, ki ima pet minut časa, s pritožbami na državnih ustanovah v vsakem trenutku zruši vsak državni projekt in profesionalni okoljevarstvenik Gorazd Marinček nima drugega dela, kot da s pritožbami na državnih ustanovah ruši vitalne državne projekte ...
> >
> > P.S.: jebeš državo, ki jo ruši lastni državni aparat ...

> P.S.: jebeš državljana, ki verjame v vitalne državne projekte...

... eh, moj mimoidoči ... čuj, če ob vsesplošni evforiji za električne avtomobile in vsesplošni evforiji proti termoelektrarnam nove hidroelektrarne niso vitalni državni projekti, ker jih vsak mimoidoči enako kot vse države po celem svetu mimogrede zgradi s privatnim denarjem, potem res lahko jebeš državljana, ki verjame v vitalne državne projekte ... evo, tako da me zdaj še najbolj zanima, koliko časa boš spet rabil, da boš prišel mimo in povedal, kaj boš naredil ...

P.S.: če si skupaj s svojimi standardnimi plusatorji tudi ti med okoljevarstvenimi veseljaki, ki verjamejo, da bodo s paneli in propelerji na strehah hiš nadomestili elektriko iz jedrskih in termoelektrarn, potem raje ne hodi mimo ... khmm, vsaj ne kmalu ...

čuj meni tule ne gre za reševanje slovenske energetike, ampak sem le opozoril na, z vitalnimi državnimi projekti, zaslepljene državljane.

Za vitalne državne projekte je namreč značilno, da so ponavadi tako dobro zasnovani, da se investicije v njih nikoli ne povrnejo.

Npr. elektrika iz nekoč vitalnega državnega projekta je tako draga, da bo vedno dražja od tiste, ki jo lahko kupiš na evropskih borzah. In če bi bila proizvodnja koruze vitalen državni projekt, bi se to zgodilo tudi s koruzo. Tako se je zgodilo s sistemskimi bankami (dokapitalizacija nikoli ne bo vrnjena), najdražjim tunelom na svetu, najlepšim športnim parkom u Stošcama, se bo verjetno zgodilo z reševanjem logistike Luke Koper, s karavanškim predorom in tako dalje, da ne nabrajam....... Vzemi bankovce iz denarnice in jih zažgi. Ali pa skleni pogodbo s Kolektorjem, sedaj ko SCT-ja ni več. Plačaj za tvojo novo Insignio 100.000 EUR pa da te slišim, kako se ti taka investicija lahko amortizira z užitkom v vožnji in potrebami po prevoznem sredstvu.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen