10 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
12 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
13 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
13 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
13 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
13 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
14 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
15 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
15 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
16 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
16 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
16 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
17 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
17 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
17 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
18 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
19 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.959
Zadnja sprememba: FIN-379669 04.05.2019 16:09
Ja, se strinjam. Izdelava bo nekoliko dražja, je pa treba vedeti, da je energijska vrednost stisnjenega vodika na kg vsaj za 100% večja od nafte ali CH plina. Torej se splača iti v to, izdelava bo gotovo dražja kot pri bencinu in dieslu, tudi hramba bo dražja, ampak še zmeraj bodo "naftaši" delali tisto, kar najbolje znajo: pogonsko gorivo... in vstopna cena v industrijo je taka, da vsak ne bo mogel v to zgodbo.
Sedaj pa so naftaši v dobi elektrikašev precej na obrobju nove zgodbe.

Zato morajo narediti vodikovo zgodbo absolutno privlačno in celo boljšo izbiro od Tesle et Co. Tekma se je začela in tako je prav. Potrošniki pa počakamo in vidimo, kako bo.

Ker pa je Litij kot surovina omejen le na nekaj velikih imetnikov, med njimi ni Japana in EU, deloma ZDA, bo H-Tech odgovor Japoncev in Nemcev (Francozi še malo čakajo v zasedi). Nizozemski Shell je že dal zeleno luč za Vodik.

Rusi so svojo tačko že pristavili, saj dobavljajo plin (ki je univerzalno uporaben energent), Arabci pa se bodo morali odločiti, kje vse bodo pozicionirani (fotovoltaika, plin, naložbe v EU in Japan avtoindustrijo, rafinerije ???, vsega po malem). Katar je že rekel: nafta je za nas past, gas future.

Ko Njemac gre v eno smer, gre to narediti dosledno, disciplnirano in do konca. Premislek in nato racionalno in neumorno naprej.

Pestrost izbire bo prednost za kupce. Ali in koliko bo okolje istejše, pa je ? za nekaj mlrd $.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(