Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-192931 sporočil: 320
[quetal]
Haha, finance spet ste se izkazale, pa kako vas ni sram pisat taksnih lazi? BMW i3 prvih pet let nima placljivih servisov! Pa tudi ce bi bili, se predpisani na vsake dve leti. V Avstriji stane servis 150€! Bmw i3 tudi ne spada v klaso minija ampak v klaso bmw 3. To ni moja, ampak bmw de izjava! Sedaj pa k realnim podatkom. Letno nardimo z i3 80 000km, v enem letu smo placali za elektroko natanko 300€! Zaenkrat je mogoce se vedno zastonj polnit, soncna energija pa je tudi zastonj. Avto ima prvi sevis naslednje leto konec leta, torej ko bo na avtu ze 160 000km. Avto se pelje pri 80000km natanko tako, kot pri 200km, ko je bil kupljen. Kapa baterije je padla za 5%, kar je pricakovano ob stabilizaciji kemije. Z avtom bo mogoce narditi vsaj 400 000km. To so realni podatki, vse drugo je laz!! Avto se priklopi na strom zvecer, zjutraj je poln in ogret. Ce se pelje na dalse ture, se polne na hitrih polnilnicah, 30min, in spet vsaj 180km. Ko se ustavim, avto priklopim na strom in je v 3h spet poln, ni se se zgodilo, da bi ostali na cesti. Z bencinarjem sem obstal vsaj 5x!!

Pa se ena stvar, bmw i3 120ah po 160 000km se vedno imel ceno vsaj 15000€, medtem ko minija nihce vec ne bo kupil, ce pa ze, pa mogoce za 2000€.

Pa se tretja stvar, polni kasko za i3 v avstriji stane 600€.
Eh no, ne pretiravaj, peljal sem jaz ta i3 ja, daleč od udoblja "trojke". Pa še to, z "trojko" prideš do portoroža pa nazaj, pa še ti v rezervarju ostane, z i3, ko po avtocesti pohodiš lih do ravberkomande prideš :)
i3 je kul za drugi avto pri hiši...nikakor pa ne zadovolji povprečnih potreb edinega avta pri hiši.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(