Zadnja sprememba: anon-171197 28.04.2019 13:00
Haha, finance spet ste se izkazale, pa kako vas ni sram pisat
taksnih lazi? BMW i3 prvih pet let nima placljivih servisov! Pa
tudi ce bi bili, se predpisani na vsake dve leti. V Avstriji stane
servis 150€! Bmw i3 tudi ne spada v klaso minija ampak v klaso bmw
3. To ni moja, ampak bmw de izjava! Sedaj pa k realnim podatkom.
Letno nardimo z i3 80 000km, v enem letu smo placali za elektroko
natanko 300€! Zaenkrat je mogoce se vedno zastonj polnit, soncna
energija pa je tudi zastonj. Avto ima prvi sevis naslednje leto
konec leta, torej ko bo na avtu ze 160 000km. Avto se pelje pri
80000km natanko tako, kot pri 200km, ko je bil kupljen. Kapa
baterije je padla za 5%, kar je pricakovano ob stabilizaciji
kemije. Z avtom bo mogoce narditi vsaj 400 000km. To so realni
podatki, vse drugo je laz!! Avto se priklopi na strom zvecer,
zjutraj je poln in ogret. Ce se pelje na dalse ture, se polne na
hitrih polnilnicah, 30min, in spet vsaj 180km. Ko se ustavim, avto
priklopim na strom in je v 3h spet poln, ni se se zgodilo, da bi
ostali na cesti. Z bencinarjem sem obstal vsaj 5x!!
Pa se ena stvar, bmw i3 120ah po 160 000km se vedno imel ceno vsaj
15000€, medtem ko minija nihce vec ne bo kupil, ce pa ze, pa mogoce
za 2000€.
Pa se tretja stvar, polni kasko za i3 v avstriji stane 600€.