Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

alek14 sporočil: 10.478
Zadnja sprememba: alek14 18.04.2019 06:53
[PyotrNovak]
"Na takšne izpuste so dodali še električno energijo iz nemškega omrežja in dobili izpuste ogljikovega dioksida v višini od 156 do 181 gramov na kilometer ter zapisali, da je to precej več od Mercedesovega dizla."
Hja. VW Passati majo po WLTP tam od 150-185 g/km. Mečkoti C razreda bodo tu nekdje.
Tako, da je zadeva tam tam. Če je realna poraba BEV 300Wh/km so emisije iz premoga/plina podobne kot pri BEV.
Norvežani, Švedi, ki so skoraj 100% na hidroenergiji, imajo drugačno situacijo.
Nemci brez jedrske morajo ostati na dizlih. Enako velja za nas.
Ni namreč pomembno kakšen imamo trenuten mix v virih (npr. 40% JE), saj bi za obsežno elektrifikacijo prometa morali zgraditi obsežne nove fosilne elektrarne za nočno polnjenje. In je treba BEV preračunati na te nove dodatne vire in ne na obsoječi mix, kjer že so odjemalci. Za nove odjemalce (BEV) je pač treba zgraditi nove vire.
In v tej sliki je CO2 EV in dizla podoben. Morda imajo BEV majhno prednost za mestno rabo, toda AC commuterji - so diesli sigurno "čistejši".

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen