Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[depersin]
> [MarijanMacek]
> Končna cena 1,4 miljarde z DDV, bo pravzaprav potrdila pravilnost izračunov v projektu, saj je po tekočih cenah predviden strošek 1,15 miljarde€ brez DDV.

Še vedno imamo neracionalen zavoj, ki po nepotrebnem podlajša progo - kar je bilo smiselno takrat, ko se je Italija še zavzemala za priključitev, zdaj nima smisla.
Pogoj za progo je bil masimalen vzpon 17 ‰. Sedaj pa lepo deli višinsko razliko z dolžino trase. Pričakujem, da to znaš, potem boš pa nehal pisati bedarije, ki so zrasle na zelniku nekega pesnika, sicer priznanega strokovnjaka za gradnjo železnic. Da ti pomagam, 17m/km*27,1km=461m, višina Divače je 435m. Toda prva 2 km iz Kopra je dobitek višine majhen, začetek iz Divače je pa tudi rahel vzpon v dolžini 980 m. Ves ostali potek dobrih 24 km pa je enakomeren vzpon. Poglej sliko 58 Investicijskega programa in boš videl, da ni nikjer nepotrebnega ovinka. višinska razlika in predpisan vzpon pač zahtevata določeno dolžino, ali pa uvedi novo matematiko!

> So mi oni dan povedali, da bi si Ribničani raje odsekali roko, kot šli z vlakom v Ljubljano.

Pri današnjih povezavah je to čisto razumljivo.
Dandanes ni železniške povezave z Ribnico. Uspostavitev potniškega (tovorni bo danes) prometa se predvideva nekje v 2020. In izračunan čas povezave Kočevje Ljubljana niti ni tako neprimeren, mislim da 72 min.

> Prevozniki bodo plačevali spodobno uporabnino.

Prevozniki po cestah bodo subvencionirali nerentabilne prevoze po tej progi.
Mišljena je bila povečana uporabnina na železnici. Kot sem že napisal bo levji delež obremenitev nosila Lkp z dodatno takso na pretovor. Seveda bodo pa tudi cestni prevozniki prispoevali svoj delež. To je v Evropi dokaj normalno.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(