6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
8 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
9 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
11 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
12 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
12 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
13 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
13 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
14 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
14 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
15 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.519
[MarijanMacek]
> [0430ABAKU]
> > [FIN-454644]
> > To bos ti izracunal. Moj point je, da so vlaki velikih hitrosti smiselni na velikih razdaljah. Poznam japonske vlake. Ki seveda ne ustavljajo v Spodnjem in Zgornjem Kaslju pa se ene dvakrat vmes.
>
> Šanghajski maglev je dolg 30 km.
> Po mojem je proga Koper-Ljubljana-Maribor dovolj dolga za hitri vlak.
> Zdaj tole vozi nesprejemljivo dolgih vsaj 5 ur.
>
> Ravno včeraj sem kupoval vozovnico Benetke-Milano za 1. maj.
> Slabih 300 km (kot Koper-Maribor), vozi vsake pol ure in vožnja traja 2 uri in pol.
> Niti ne pomišljam, da bi šel z avtom.

Maglev v šanghaju je edini, bodočnost mu ni videti, ker ni kompatibibilen z nobenim od obstoječih kopenskih omrežij. Bodo nekateri rekli da je bodočnost v hyperloopu. Ta že veselo dela, vsaj tako je bilo poročano. (No bolj trezni pravijo, da je gospod izumil predor).
Ampak si opazil da ponos Italije Frecciarossa ustavlja v nekih 5 malih krajih kot so recimo Peschiera del Garda. Sicer pa vozi iz Trsta v Torino 5:10, se ne splača motoviliti z nekimi poleti. Da pa našega ABAkusa malce ohladim, ICE med Hamburgom in Munchnom ima, oziro je imel pred 3 leti 11 postankov in temu primerno potovalno hitrost 126 km/h. Torej ni ovire, da med KP in MB ne bi vozil nek hitrejši vlak s postankom še v Ce in Postojni. Tehnično ni problem, problem ali so se Slovenci pripravljeni voziti z vlakom.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(