6 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
Osebna izkušnja iz ZD Kranj. Da sem se naročil na pregled pri zdravniku sem porabil 2 uri časa!!!! Klical sem 261x!!! Telefon bodisi zaseden, bodisi je zvonil v prazno. 30 minut časa namenjenega naročanju pacientov je bila vklopljena avtomatska tajnica.

Za obravnavo za katero je zdravnik porabil 5 minut svojega časa, sem čakal 2 uri. Čeprav sem bil naročen ob uri. Tako kot še nekaj ostalih sotrpinov. A je trajalo 30 minut zgolj to, da je sestra prišla ven po kartice.

Vmes se je v ordinacijo sprehajala še ena sestra. In mimogrede svoji prijateljici uredila, da je bila na vrsti pred mano.

Res je, da so zdravniki na primarni ravni tisti h katerim se namenijo pacienti. A nato se zgodi dvoje, če gre za manjši, lokalni poseg, zadevo reši sestra!!! Če gre za kaj bolj zakompliciranega, se napiše napotnica za specialista.

No, ko na zadevo gledam kot pacient, pač vidim, da ne sestre in ne zdravniki niti malo ne cenijo časa svojih strank. Bistveno manj slabe volje bi bilo, če bi se že v osnovi malo drugače organizirali. Delo zdravnikov in sester bi bilo potrebno spremljati s čim več analitičnimi orodji, pridobiti gore podatkov in potem na tej podlagi reorganizirati obravnavo pacientov.

Zdravstvo v Sloveniji je jama brez dna. Ves boj zdravnikov je usmerjen v to, kako za čim manj dela dobiti čim več denarja. Pacient je pri vsem skupaj pač nek nebodigatreba. Vidim tudi kako se zdravniki arogantno odzivajo na kritike. To samo kaže na pomanjkanje empatije in čustvene inteligence.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen