28 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
58 min
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
59 min
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
1 ura
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
1 ura
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
3 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
3 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
3 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1
3 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
4 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
4 ure
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
5 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
5 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
5 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Triglav, zdravstvena zavarovalnice je pripojena matični zavarovalnici 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Lastništvo avtomobila je lanska moda

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[Avto] Tema: Lastništvo avtomobila je lanska moda
[#2761632] 04.03.19 18:29
Odgovori   +    39
To samo pritrjuje moji tezi, da bi morala Slovenija več in bolj načrtno delati na urbanizaciji. Pri nas pa prostorsko politiko določajo kmetijci.

Ljubljano, Domžale, Škofja Loko, Vrhniko, Kranj, Grosuplje in ostala okoliška naselja in obične bi bilo treba združiti v neko širšo Ljubljansko metro regijo in poskrbeti za celovito prometno povezanost. Našteti kraji pa bi lahko predstavljali znotraj regijska središča. Samo za kaj takega bi bila potrebna vizija, pa neka prostorska politika, ki pa je v Sloveniji nimamo.

V SV Sloveniji bi morali vse resurse usmeriti v Maribor.

Pa potem še enotno povezati Obalo.

Ampak ne, mi bomo raje razvija tretjo razvojno os, da se bo nekaj tisoč posameznikov lahko bolj lahkotno izselilo iz Koroške, Zasavja in podobnih krajev, ki so obsojeni na propad. Ne glede na to koliko milijonov EUR se tja zmeče.

Ljubljanska metro regija, ki jo opisujem, bi lahko imela med 1-2 milijonoma prebivalcev. Letališče Brnik pa 4-5 milijonov potnikov na leto. Nastal bi pull factor za del Italije, Hrvaške, tudi Madžarske ter celo Avstrije (Koroška). Še zlasti če bi vse skupaj nadgradili s pametnimi davčnimi politikami.

Ampak saj vem, da sanjarim. Mi se bomo raje ukvarjali s sendviči in maketami.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen