1 ura
Kako visoke dividende bodo letos izplačale banke v Sloveniji?
1 ura
Cinkarna: Dividendo bomo predlagali, 17. maja bo znano, kolikšno 2
1 ura
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 9
2 uri
Dubaj: po besnem deževju in poplavah na cestah vlada prometni kaos, na letališču zastoji
2 uri
Spletni pogovor v živo: Kako brati bilance v 2024
2 uri
(e-knjiga) Kako znani Slovenci skrbijo za svoje finance
3 ure
S kozmetiko nad vrste
3 ure
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 3
3 ure
V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji 2
4 ure
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković? 2
4 ure
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2) 1
4 ure
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
4 ure
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov 2
4 ure
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 4
4 ure
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
4 ure
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
5 ur
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
5 ur
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
5 ur
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
5 ur
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[PyotrNovak]
EU proizvajalci tekmujejo kdo bo predstavil bolj idiotski E avto - konkurenca je IZREDNO huda! Ker oni delali #golfdizel vsaj se 100 let.
Medtem pa jim je Musk v kotu lepo pojedel zajtrk in se pocasi pripravlja na kosilo. ;)))
se strinjam, da ta konceptek ni glih eksemplaren primer realnega evropskega "električnega prometala" ampak, sej gre za koncept! pa ne tega, da je "električen", ampak veliko bolj tega, kako vozila (še posebej "mestna") uporabljat v niti ne tako oddaljeni prihodnosti v velikih velemestih... torej, nekaj kar je povprečnemu slovenclu itak nepredstavljivo že zaradi geografske in svetovno-nazorske precepcije :P... zato avto odpreš in zaženeš s telefonom, ki istočasno služi tudi kot "head-up instrumet tabla", ima doseg samo 100km (kar je zadost za veliko mesto z nebroj polninimi parkirišči, ima "velemestno praktičnost in dimenzije" itd...

poleg tega pa je tudi študija "minimizacije" sestavnih delov... nima "levih in desnih" vrat ampak samo ena, ki se dajo montirat na obe strani, enako je z vzvratnim ogledalom, njegova hauba je lahko tudi pokrov prtljažmika in ima "samo en blatnik", ki paše na vse štiri vogale avtomobila... no, vsaj toliko se je dalo razbrat iz prezentacijskih videov.
kar v bistvu pomeni, da ne gre za "dizajnerski iz*rk" po sistemu "glejte kako je*ački avto bi lahko naredili, če bi hoteli" ampak za koncept s katerim se raziskujejo možnosti drugačne uporabe in poenostavljanja proizvodnje. skratka, za koncept v pravem pomenu besede...

se pa strinjam, da njegov dizajn ni glih "za sezut" in da v tem momentu (in tak kot je) nima preveč veze z realnostjo ... :)

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(