45 min
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
13 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
15 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
15 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
15 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
15 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
16 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
17 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
17 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
17 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
18 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
18 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
18 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
19 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
19 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
19 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
20 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hansi sporočil: 862
[premzb]
Pred dodajanjem novih osi, bo treba najprej zamenjati centralni ležaj.

Ljubljanske vpadnice/obvoznica ob konicah ne požirajo. Zdaj se iz Štajerskega konca stoji pri Krtini, ko bo tretja os, se bo pa na Trojanah.
In promet se počasi seli nazaj na stare ceste in potem po raznih lokalnih bližnjicah (ker so tudi stare vpadnice že zabasane) naprej do Ljubljane.

Slovenija je prometno kolapsirala.
Spoštovani, niste se pravilno izrazili! Ljubljana je prometno kolapsirala!
In to zaradi napačne politike zaposlovanja v javni upravi.
Ne more pa cela Slovenija čakati na investicije, zaradi prestolnice in napačne politike.
Ko se zjutraj pripeljem v Krtino in ustavim v prometnem zamašku ugotavljam, da je v 95 % vozil sedi le ena oseba (vozila pa ranga Passat -cca 5 m dolžine). To pomeni, da javni promet ne deluje in da Slovenci kupujemo prevelike avtomobile.

Potrebna je decentralizacija Slovenije in več delovnih mest javne uprave premestiti na periferijo.
Za Ljubljano pa urediti javni promet, da bo pot iz primestja, Domžal, Kranja, Grosuplja,... bolj enostavna z javnim prometom, kot z avtom.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen