12 min
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 1
17 min
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani
20 min
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
59 min
Ko se upokoji vodja gradnje
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 3
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
3 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
3 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 1
4 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
4 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
5 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
6 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
6 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
6 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
7 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[Inside]
Se pravi 216 tisoč na leto za potniški promet bo plačala država saj gre za OJGS. Po 2020 upam v prodajo, ker dugače naš prevoznik crkne.
Za izredne prevoze kot so Božički bi pa morali plačati uporabnino saj gre za tržni produkt, pa jo ne ker časti SŽ. Tukaj se na polno muti.
Uporobnina za tovorne prevoznike pa je smešno nizka glede na ostale sosednje države. Napišite primerjave.
Vglavnem vsem bodo pobirali 30let, res lep kredit.
BDP je v evroconi in EU je v 4. kvartalu v primerjavi s 3. kvartalom zrasel za 1,2%, najmanj v zadnjih petih letih, Nemčija je upočasnila, Italija še bolj, negotov brexit nas čaka. Kako bo Slovenija amortizirala bodoče upočasnjevanje v EU? V luči napovedanega zvišanja davka na kapital, kar bo upočasnilo prilive tujega kapitala nas bo kriza udarila še prej ko bo zgrajen drugi tir. Kaj sledi? Slovenija čaka novo krizo z ogromnim javnim dolgom in če gospodarska rast pade na ničlo ali bo negativna bodo obresti na naše kredite skočile na »Čuferjevih« 5%-6% odstotkov, v številkah na 1,5 milijard na leto ali še več. Kriza bo, iskali bomo rešitve. Ena od prvih bo prodaja Luke Koper, mogoče bomo morali železnice v koncesijo dati, nič več ne bo našega razen dolga za drugi tir.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(