33 min
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
1 ura
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
14 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
15 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 6
16 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
16 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
16 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
16 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
17 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
18 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
18 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
18 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
19 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
19 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
20 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
20 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
20 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
[alek14]
> [vickibedi]
> > [alek14]
> > >Kot je objavil državni statistični urad, so avtobusi v mestnem javnem linijskem prevozu lani prepeljali 59,8 milijona potnikov, kar je 2,5 odstotka manj kot predlani.
> >
> > In your face Janković in Koželj!
> >
> > Kot kaže je odločitev, da naj vožnje z avtobusi spodbuja nekdo, ki se vozi z avtom (s šoferjem) zmotna odločitev. Komunistične (nasilne) metode ne delujejo, dokler je še svobode kaj.
> > Dokler bo vožnja z avtom udobnejša in varnejša, bo z avtobusi bolj grintavo. Paradoks Koželjevega reševanja problema je, v zamisli, da, če bo na cestah dovolj drena, bodo pa vsi šli na avtobus. Problem je, da se ti avtobusi tudi drenjajo v tem umetnem drenu. Na trasi kjer sem jaz kot študent potreboval pol ure - avtobus sedaj vozi tudi po debelo uro. Z avtom sem tam v 15 min. Pač po drugih poteh. Pasovi za avtobuse niso rešitev, ker potem jaz še hitreje pridem na cilj (imam svoj lasten rezerviran pas - če ni veliko busov). Sem pač evolucionist, brez zadržkov izrabljam za doseganje prednosti vse kar je na voljo. Še posebej tisto, kar so norci položili predme in je samo za vzet.
>
> Ja drži. Če pogledaš Celovško se je promet zjutraj praktično zaustavil predvsem odkar so zaprli desni pas za avtobuse in taksije. Hkrati avtobusi zaradi tega niso nič hitrejši, ker desni pas zasedajo avtomobili, ki se vključujejo iz stranskih ulic in se v ključujejo v glavno ruto, ter s tem blokirajo promet tudi na desnem pasu. Nekoč se je ob enaki gostoti prometa, dalo peljat do Delavskega doma skoraj tekoče, danes pa gre s kolesom dosti hitreje.
> Ampak ne, važno da smo ekološki in oh in sploh :)

Ne vem, če je stoječ promet vrhunec ekološkosti... :(
CO2 gre za >30% gor.
Zaj**i. zdaj fiziko. Pametno je predvsem kaj pravi politični zbornik...
V desetletjih svojega življenja sem spoznal , da je najbolje se najpajat na človeški neumnosti in (ali) nečimernosti (napuhu), ki nimajo meja. Neskončni energetski vir takorekoč, to kar fiziki odkrivajo že desetčletja je že izumljeno...jebeš fuzijo in podobne fore. Napuh, pohlep in neumnost, na to bi morali poganjat mašine :))

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen