Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[abohte]
> [MarijanMacek]
> > [abohte]

Potem premalo spremljaš sporočanje medijev o poslovanju družb. Ne gre za nekaj strojev, gre za 7,5 mio € vredno investicijo. Kolikor sem jaz spremljal medijska poročila, nihče ne izpostavlja, da kupljene lokomotive nimajo dovolj navora (upam, da nisem ustrelil kozla, nisem strojnik) ali prevelikega/premajhnega št. lokomotiv. Izpostavlja se znesek, sprašuje se, ali je bila obravnava investicija smotrna. Torej gleda se porabljene evre, preko 7,5 mio €, če sem bolj natančen.
Ne ti, ne pobalin in ne jaz nismo usposobljeni ugotavljati ali je "ogromnih" 7,5M€ primerna cena in investicija smotrna. Dokler bodo lokomotive koristno delale in bo družba imela dobiček me ne skrbi. Ko bo družba v minusu, bo pač drugačna pesem. Ampk mi trije lahko samo brezvezno besedujemo. Tebi se 7,5 M€ za 4 lokomotive zdi velik denar, jaz sem povsem nasprotnega mnenja, približno vem kakšne so cene na trgu, čeprav sem samo ljubiteljski spremljevalec. Če družba lokomotive rabi ne vem, nimam informacij, kakor jih tudi stali nimajo/te. Glede na starost obstoječih premikalnih lokomotiv, recimo 50+ let je pa verjetno potrebna nabava novih plus predvidena remotorizacija 12 strain, če hoče družba še naprej opravljati svoj posel. V nasprotnem primeru jo je potrebno pač likvidirati in bo posle prevzela druga.... seveda v tuji lasti. Ali hočemo to?

Bom pa še enkrat dejal, razpravljanje o nakupih opreme o katerih ljudje nimajo najmanjšega pojma me absolutno spominja na stare čase samoupravljalnja, ko mi je šlo na kozlat, ko je vsak bedak pametoval, kako se naj dela in kaj se naj kupi, še najmanj pa je štela strokovna beseda.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(