4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.823
[IN6_dus]
> [ThomasCR]
> Spet en pamflet spoštovanega Hočevarja na podlagi nore nemške politike.
>
> Hranjenje vodika, gospod Hočevar, je problematično. Težko. Vodik uhaja celo skozi jeklene stene. Zato ga je treba držati na nizki temperaturi, globoko pod ničlo. Kar stane energije. Tako vodik kakor litijeve baterije, puščajo energijo še preden se uporabljajo.
>
> Vendar, še preden pridemo do vodika, imamo elektrolizo vode. Ki je skrajno slabo učinkovit proces in se za industrijsko pridobivanje vodika (za druge, nepogonske namene) ne uporablja. Tam polivajo žareč koks z vodo in potem iz plinov ki se iz tega dvigajo, molzejo vodik. CO, CO2 in vodno paro, pa mečejo stran.
>
> Nadalje, ko vodik že kurimo recimo v motorju, se to dogaja pri zelo visokih temperaturah, ki skotijo precej dušikovih oksidov. Zaradi katerih ste Tazeleni ravnokar začeli intenzivneje jokcat po internetu in drugje.
>
> Skratka, mau brezvezne propagande. Ampak a je bilo že kdaj bolje z vašimi članki? Se ne spomnim.


Vodik je edino smiselno brez-ogljično pogonsko gorivo za kamione.
Kaj za vraga je pa narobe z Ogljikom ????

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen