Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-18908 sporočil: 13
O moj Bog, da ne bi sosed imel kaj več od mene, pravi slovencelj. Če je drugod gneča, naj bo še na obali, ne glede na to, da tik ob lokalni cesti, napolnjeni s tranzitnimi potniki, poteka na pol praznik hitra cesta. Saj vendar nismo gradili HC za to, da bi olajšali pretočnost prometa, kaj ne?

Pri tvoje primeru zarčunavanja AC v Italiji pa mešaš hruške in jabolka. To, da tebi na poti v Milano (torej daljinska relacija) zaaračunajo več km, kot jih prevoziš med vstopno in izstopno cestninsko postajo, ne spremeni dejstva, da jaz za pot od Škofij do Tržiča (torej lokalna vožnja) ne plačam nič.Torej je uporaba obmejnih AC v Italiji za lokalne relacije zastonj. Ali je to morda posledica napačnega tolmačenja Osimskih sporazumov, ali njihove dobre volje, ali česa tretjega pa res ne vem. Tako pač je,

Cestinjenju obalne HC nihče ne bi nasprotoval, če bi bila cestnina za občasne uporabnike adekvatna prevoženi razdalji, ali pa če bi obstajala primerna alternativna pot. Medtem, ko so LJ in MB obvoznice gradili po novih terasah, so z izgradnjo obalne HC povozili velik del bivše magistralke, ki je niso nadomestili. Vozila brez vinjet tako vozijo po bivši lokalni cesti, ki je za tolikšen promet povsem neprimerna.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(