Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kaj je sprožilo eksplozijo naložb na Brniku

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Država je pred leti ugotovila, da železnica do Brnika ni ekonomsko upravičena. Danes se je položaj korenito spremenil. Spomnimo se, pred leti smo brali o novi dvotirni železniški progi med Ljubljano, Kranjem in Jesenicami z navezavo do Brnika. Ocenjeno je bilo, da bi po prvih ocenah stala med milijardo in milijardo evrov in pol. Glede na izbrano različico bi bi bila nova povezava dolga od 51 do 57 kilometrov, navezava na letališče pa med 9 in 15 kilometri. Tudi Nataša je že pisala o progi do Brnika tl.finance.si/8939174 .

Glede na ceno drugega tira, kje ni bilo treba odkupiti najboljša od najboljših kmetijskih zemljišč, koliko bi nas stalo recimo 15 kilometrov železniške proge do Brnika? Če so Kitajci na 5000 metrov visokem Tibetu postavili 250 kilometrov proge od česar je pol proge v predorih in viaduktih za 1,5 milijard evrov, potem bi za 15 kilometrov nižinske proge do Brnika upoštevajoč odkup zemljišč, lokalne poslovne navade, korupcijske bonuse, 150 novozaposlenih inženirjev na DRI, ki bo vsak skrbel za 100 metrov proge, bi slovenska politika za gradnjo, ki bo trajala vsaj 11 let potrebovala 5 milijard brez aneksov.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen