6 min
Ali je Ivan Anušić novi Plenković?
10 min
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2)
18 min
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
20 min
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov
28 min
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 1
41 min
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
47 min
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
1 ura
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
1 ura
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
2 uri
Slovenski Siemens prejemnik nagrade feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
2 uri
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
2 uri
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
3 ure
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
3 ure
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
4 ure
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
4 ure
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji
4 ure
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
5 ur
Kaj preostane kmetiji, ki zamuja z odplačevanjem posojila

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gobim sporočil: 583
[moon]
> [gobim]
> > [guerillatomac]
> > Saj veš koliko miljard!!! so lani nemci vložili v razvoj EV. Le zakaj ?
>
> Glede nato, da sem iz avtomobilske industrije in je moja firma razvojni partner najuglednejših avtomobilskih proizvajalcev, Ti na Tvoje vprašanje lahko zelo točno odgovorim. Iz prve roke in naravnost iz razvojnih oddelkov.
>
> Zaradi političnega pritiska in zaradi ničesar drugega.

No, lepo da priznajo, najbrz je tudi za dieselske skandale kriva politika : S
Mislim, da jih veliko bolj boli pritisk Tesle na njihove prodajne stevilke, ce temu ne bi bilo tako, Porsche ne bi toliko vlagal v taycana in bi veselo naprej delal dieselske SUVe in panamere, po katerih tako radi segajo v ZDA in na Kitakskem. Bo treba glavo hitreje iz peska ven potegnit.
Zakaj Tesla prodaja? Zaradi 7.000 USD subvencij (sedaj ko je kvota izpolnjena sicer nič več) in zaradi masovne podpore finančnih trgov in posledične psihoze. Ob tem, da firma (če odštejemo posamične računovodske akrobacije med kvartali) v resnici do sedaj ni naredila pozitivnega kvartala - na na rezultatu, ne na CF. V resnici niti noben drug proizvajalec EV ni še naredil na EV pozitivnega rezultata.

Mimogrede, celo Toyota, ki s Prius-om in hibridi daleč vodi pred vsemi, vztrajno zavrača kakršnokoli informacijo o rentabilnosti njihovih EV. Kolikor vemo, pozitive ne dela niti BMV in še manj VW.

Kar se pa dieselskega škandala tiče. Podobno kot Toyotin leta 2009 v ZDA. S fracking-om je večina ameriške nafte klase Super light. Kaj to pomeni? Gre za izrazito lahko nafto iz katere ne moreš, ali pa v zelo majhnem delu, dobiti težjih frakcij kot je npr. kerozin, dizel ali pa še težje nafta za pogon ladijskih motorjev. Za ZDA dizel enostavno ni v nacionalnem interesu iz vidika samooskrbe.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(