Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[]
Postopoma pridemo do želene diverzifikacije (pogona) vozil.

Vsak pogon ima svojo matematiko.

Vendar varčevanje z energijo oz. narediti več z enako količino energije (denarnega vložka) je zame prava višja matematika in tu čakam na prelomnice.

Glede na vsaj 60 letni razvoj klasičnega pogona in zadnja dognanja je maloumno sedaj zavreči znatne prednosti motorjev na klasično gorivo najnovejše generacije.

Morda bi morali še malo bolj LPG razvijati. To naj kdo še preračuna, ali gre.
LPG ni kaj razvijati, je že vse razvito. LPG je zelo podobno gorivo bencinu. Ima nekaj prednosti (višje oktansko število, čistejše zgorevanje, ne izpira olja iz sten cilindrov) in nekaj slabosti (višja zgorevalna temperatura bolj uničuje ventile in glave motorjev, LPG je težji od zraka in predstavlja določeno nevarnost če uhaja v kleti). Sicer pa lahko vsak bencinski motor z minimalnimi modifikacijami deluje na LPG. Zaradi majhne ekonomije obsega so v glavnem dual-fuel predelave, ki še vedno kurijo bencin prvih nekaj km, a je možno narediti tudi tako, da deluje avto v celoti na LPG.

Varianta je tudi CNG, ki ima še višje oktansko število in je lažji od zraka, tako ni nevarnosti v kleteh. Ga pa ni mogoče utekočiniti, zato se ga shranjuje komprimiranega pod visokim tlakom (tipično 300 bar). Zato je tehnolohija nekoliko dražja, a spet - tu ni kaj razvijati, je že vse razvito, žogica je na politiki.

Politiki so pa v glavnem tehnično nepismeni, zato tole:
forum.finance.si/?m=...085&single

Če mene vprašaš, bi morali stremeti k sledečemu cilju:
- promet gre na plin, bencin in nafto
- ogrevanje na elektriko (toplotne črpalke)
- elektriko se dela skombinacijo JE, vodni viri in termoelektrarne z znatnim deležem biomase

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen