Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.870
Zadnja sprememba: najobj 21.01.2019 13:39
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > > [FIN-209516]
> > > > [FIN-311684]
> > > > Italijanske železnice bi v bistvu morale odpustiti 45 tisoč delavcev, podobno kot bi jih slovenske morale odpustiti vsaj 4,5 tisoć. Državnih parazitov v državnih podjetjih je v Italiji podobno kot v Sloveniji, vsaj desetkrat preveč.
> > >
> > > Mogoče si malo zamešal stvari...
>
> > Imaš prav, v svojem nezadovoljstvu z državnimi podjetji sem nekaj zamešal. Na železnico gledam s svojim novomeškim pogledom. Železnica je od Novega mesta do Semiča in Metlike dejansko mrtva brez potnikov, pa kljub temu v tem slepem delu Slovenskih železnic nekaj sto ljudi vleče dobre plače.
> ... alzo, če jaz tvoje pisanje na totem forumu prav razumem, bi ti ukinil čisto vse, kar ti osebno ne rabiš in ker Belokranjcev ne rabiš, bi ukinil tudi njih ... eh, jebiga ...
>
> P.S.: malo misli, kaj pišeš, čeprav je to očitno bolj težko, ker pišeš hitreje, kot misliš ...
Nejevoljen sem na slovensko politiko in državo, ki ni sposobna učinkovito organizirati velikih sistemov, tudi železnice ni, ker so jih v bistvu prilastili zaposleni delavci, podobno kot so prilastili šolstvo, zdravstvo. elektre...vse kar je državnega je nekako znotraj privatiziranega in so v bistvu pomembne le plače, za vse ostalo zmanjka denarja. Zato bi bilo veliko veselje, če bi železnice npr. Avstrijcem v koncesijo dali. Dobro, to vzbuja nejevoljo, kaj pa me jezi? Ajzenponarji vse zagonijo v plače, da pa bi uredili nezavarovan in nevaren železniški prehod med Birčno vasjo in Uršnih selih denarja zmanjka, kljub temu, da je pred dobrim letom vlak naletel na avtobus. Večkrat se peljem čez ta prehod, posebno je hudo v megli...Ne maram takšne države, ki smrtno ogroža svoje za državo manj vredne državljane.
... ja, in Avstrijci nerentabilno progo v Belo Krajino ne bi ukinili, ampak bi poleg množice ostalih takoj uredili nezavarovan in nevaren železniški prehod med Birčno vasjo in Uršnih selih ... eh, jebiga ...

P.S.: v vsaki normalni državi je železniška infrastruktura v državni lasti zato, ker država skrbi za prometno povezavo v celi državi in Bela Krajina je še vedno del Slovenije, čeprav se s Financarjem in večini na totem forumu zdi, da to ni in da je treba imeti samo avtocestni obroč okoli Ljubljane, ker se nič drugega ne splača ... aja, megla na nezavarovanem prehodu je res zajebana zadeva, ampak če ste domačini previdni, očitno lahko preživite, brez proge pa bi bili Belokrajnci še bolj manjvredni, kot so za Gorjanci odrezani od sveta že itak ...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen