44 min
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
13 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
15 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
15 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
15 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
15 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
16 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
17 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
17 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
17 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
18 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
18 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
18 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
19 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
19 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
19 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
20 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
Nejevoljen sem na slovensko politiko in državo, ki ni sposobna učinkovito organizirati velikih sistemov, tudi železnice ni, ker so jih v bistvu prilastili zaposleni delavci, podobno kot so prilastili šolstvo, zdravstvo. elektre...vse kar je državnega je nekako znotraj privatiziranega in so v bistvu pomembne le plače, za vse ostalo zmanjka denarja.
Bi se bolj ali manj strinjal.

..... da pa bi uredili nezavarovan in nevaren železniški prehod med Birčno vasjo in Uršnih selih denarja zmanjka, kljub temu, da je pred dobrim letom vlak naletel na avtobus. Večkrat se peljem čez ta prehod, posebno je hudo v megli...Ne maram takšne države, ki smrtno ogroža svoje za državo manj vredne državljane.
Ampak to nima nobene zveze z zaposlenimi na železnici. Investicije v infrastrukturo je stvar države in ne prevoznika in posledično nima nobene zveze s plačami na železnici. Sicer je pa v zadnjem letu bilo ukinjenih precej "nezavarovanih" (po logika zakona so zavarovani tudi z Andrejevim križem) prehodov. Je pa Dolenjska proga izrazit primer, saj je na njej 1/4 (110, ali 1/km) vseh nezavarovanih prehodov. In avtomatizacija za vsak nivojski prehod pomeni 400-500k€. Ukinjanje (združevanje) pa med krajani ni priljubljeno, se je že zgodilo da so samoiniciatino naredili prehod. Sicer pa so pisale Slovenske novice, www.slovenskenovice....vih-krizev da na državnih cestah leta 2019 ne bo več nezavarovanih nivojskih prehodov.

Sicer pa v vednost, komercialna dejavnost na SŽ (Tovorni promet) posluje pozitivno, celo potniški promet ima pozitivno bilanco, kar pa ni čuda, saj dobivajo precejšne subvencije s strani države. In nenazadnje, ponovno investirajo v vozna sredstva. Toliko o skrbi, da vse pokurijo za plače.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen