2 min
Najbolj brani članki danes
52 min
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
3 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
3 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
3 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
5 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
6 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
7 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-234941]
> [FIN-311684]
> Ob branju tega se zdi, da Luka Koper in slovenska država temu razvojnemu zagonu in podjetniški vnemi v Trstu, ne morata slediti. Vse kaže, da bo kmalu treba pozabiti na slovensko nacionalinteresno zadrtost in izgraditi železniško progo med Koprom in Trstom.

Slovenija vlaga v Luko Koper še več. Samo industrijski drugi tir je milijardo i kusur.
Kaj misliš, koliko je pa stal industrijski tir skozi Trst, zgrajen nekje v 80-tih? Sploh veš kje poteka? Pa ga ni gradila/financirala pristaniška uprava kakor prenekateri bukselj zahteva od LKP, in ima še vedno manj prometa kot proga iz Kopra. In tudi modernizacijo proge proti Červinjanu in proti Trbižu ni nikoli sofinancirala luška uprva, za razlki od LKP, ki si je sama izgradila obstoječi "industrijski tir" in še vedno tli ideja, da ga mora sama nadgradit ali zgradit na novo.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen