Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

moon sporočil: 1.623
[alek14]
>V klimatski napravi e-avta je skoraj pol manj plina, kompresor je bistveno šibkejši kot pri klasičnem. Zakaj? Električni avto je na soncu manj vroč od klasičnega. Segrevajo ga namreč samo sončni žarki in zunanja toplota.

Bullshit brez primere. Klima v BEV je šibkejša zato, da ne bi tako hitro baterije spraznila, ker je njena poraba poleti primerljiva s tisto od motorja poleti (mestna vožnja). Avto se greje 80% skozi zasteklitev, do 5% od motorja in preostalo skozi pleh. BEV greje še skozi tla, ker se baterija greje. Skratka, v BEV bo vroče poleti. Ne ga kupit. Pa tudi o požarih je Pečjak debelo naložil.
Je že res, da trenutno BEV statistično manj zagorijo, ker je vozni park star v povpr. 1 leto. Ko bo star 10 let bomo naredili primerjavo. Nisem še slišal (pa tudi nemogoče) je, da bi se pri bencinarju spontano vžgalo gorivo. Tudi pri fosilnih avtih vedno zagori elektrika.
Waw... konec sveta bo jutri. BEV so na zacetku svojega razvoja in nihce vec ga ne bo mogel ustaviti, to so spoznali se vecji skeptiki (recimo celotna nemska avto industrija), kot se nahajate na tem forumu.
Ja, pred 100 in nekaj leti so govorili, da rjovece smrdece kovinske zveri ne bodo pregnale konjskih vpreg s cest..

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen