Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Vinci sporočil: 5.933
[bc123a]
> [Vinci]
> Ta vrata so bolj za marketing kot resno prodajo. Moraš zmanjšati false positive (napako 1. stopnje) na minimum ali na nič, kar posledično pomeni, da povečaš false negative (napako 2. stopnje) in potem splošna natančnost modela hitro pade na 60 %. V praksi je lahko še manj, ker na prepoznavo vplivajo še zunanji faktorji (npr. osvetlitev obraza).
>
> Naj povejo, kakšno napako prve in druge stopnje imajo v praksi. Drugače pa v redu, da inovirajo in vlagajo v razvoj. Nekje je pač treba začeti. Če ne bi danes začeli vlagati v to tehnologijo, bi jih čez nekaj let konkurenca čist povozila.

Ni treba nic vlagati, pac na trgu kupis razpoznavalnik obrazov, ki dovolj dobro dela. Ne mislis verjetno da lahko ena tesarska firma iz slovenije povozi specializirane firme, ki so v tem ze 20 let?
Sem bil zraven, ko se je uporabil nek SDK, ki je nastal na podlagi 10 let izkušenj in pri razvoju sistema iz nule. Ironično, da je v obeh primerih bil namen razvoja odpiranje vrat. Kar se tiče prepoznave obraza, praktično ni razlike. Vsi uporabljamo iste principe in algoritme. Tistih nekaj odstotkov razlike v zanesljivosti ne spremeni dejstva, da na koncu in v resnici nobena rešitev ni dovolj dobra za praktično aplikacijo, se pa vseeno uporabljajo. Verjetno je to nekaj takega kot Teslin avtonomni avto; ni glih v redu, ampak na koncu odloča oddelek marketinga.

Nisem pa proti temu, da se takšna vrata razvijajo. Za proizvajalca vrat je pa zlasti iz poslovnega vidika pomembno, da jih ima, četudi samo za sejme in predstavitve.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen