Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[sopranos]
Podatki za Slovenijo so logični. Manj so logični za Veliko Britanijo, Nemčijo in Nizozemsko. Ok, pri slednji je verjetno tako, da ogromno poti opravijo s kolesom.
Še najmanj mi je jasno za Veliko Britanijo, ki ima res zelo gosto poseljenost, zato bi moral tam javni prevoz odlično funkcionirati.
V UK javni prevoz za nase razmere odlicno funkcionira, ceprav tam niso zadovoljni z njim (in krivijo privatizacijo zeleznic).

Problem je, da je v UK gostota poseljenosti tako visoka da enostavno kapacitete niso dovolj velike in zaradi premalo investicij v infrastrukturo (za to krivijo privatizacijo) enostavno ne morejo povecevati kapacitet javnega prevoza. Po zelezniski progi lahko pac spravis samo toliko kompozicij vlakov na uro skoz, za vec bi pac moral graditi vzporedne proge.

So pa recimo v Londonu uspeli iz tistih starih viktorijanskih tunelov podzemske zeleznice iztisniti vso kapaciteto dobesedno do zadnje kaplje - sedaj na zadnjih moderniziranih progah vozijo vlaki, kjer pospesevanje in zaviranje hendla racunalnik na podlagi podatkov o poziciji vlakov pred njim. Tako lahko povecajo frekvenco vlakov cez mejo cloveskih reakcij, mislim da je max frekvenca en vlak na 50 sekund in to pri kar visokih hitrostih...

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(